Ove godine, 3. i 4. novembra održaće se, šesti po redu, festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2020. Oslanjajući se na glavni slogan „Unique in being different“, festival ove godine slavi ljude i njihove različitosti, keativni duh, inovativnost timova i hrabrost pojedinaca, saznanja i spektar mogućnosti koje nam otvara svet advertajzinga.
Sada, već kao deo tradicije, Marketing mreža raspisuje konkurs za zvaničnog blogera festivala KAKTUS 2020.
KO MOŽE DA SE PRIJAVI?
Na konkurs za zvaničnog blogera festivala mogu da se prijave (iz celog regiona):
Ukoliko si jedan/na od njih, tvoja prijava je ona koju priželjkujemo!
ŠTA PODRAZUMEVA PRIJAVA?
1. Popunjavanje formulara za prijavu;
2. Objava teksta, videa, audio zapisa, fotografije, crteža ili ilustracije na tvom Facebook / Instagram / YouTube/ Twitter / LinkedIn profilu čime ćeš pokazati kako se ti pronalaziš u sloganu „Unique in being different“ uz navođenje hashtagova #kaktus2020 i #uniqueinbeingdifferent
ŠTA SE OČEKUJE AKO POSTANEŠ ZVANIČAN BLOGER FESTIVALA KAKTUS 2020?
Od tebe se očekuje jedan tekst/video/audio zapis pre i nakon festivala objavljen na tvojim kanalima, kao i prisustvo i deljenje sadržaja i utisaka tokom oba dana festivala.
KOJI SU BENEFITI KOJE STIČEŠ UČEŠĆEM?
– Kotizacija za oba dana festivala KAKTUS 2020;
– Intervju na portalu Marketing mreža www.marketingmreza.rs, promocija na društvenim mrežama i kroz newsletter koji se šalje na 16.000 email adresa u celom regionu;
– Promocija blogera kroz sve kanale i sajt festivala KAKTUS 2020;
– AdCast panel ili intervju koji bi bio promovisan kroz sve naše kanale;
– Mogućnost nastavka saradnje na drugim projektima Marketing mreže i njenim klijentima u Srbiji i regionu.
Konkurs je bio otvoren do 31. jula, a spisak sa odabranim zvaničnim blogerima festivala objavljen je ispod ovog teksta.
Kroz svoj Instagram profil, rad u marketinškoj agenciji na poziciji influenser i social media menadžera, ali i kurs „Kako postati influenser?“ svakodnevno napreduje i pomaže budućim uticajnim ljudima da izgrade sebe kao lični brend na društvenim mrežama.
Diplomirani je menadžer u kulturi Fakulteta dramskih umetnosti, stoji iza body positive pokreta Kataliza, samostalno vodi i održava društvene mreže za nekoliko klijenata (njihove lične kanale), dok u slobodno vreme šije, edukuje se i brzo hoda u nadi da će početi da trči.
Trenutni izazov joj je TikTok, kao najmlađa mreža na kojoj se vidi ko je kreativan, ko ima talenat za osmišljavanje sadržaja i gde je uspeh preko noći zapravo realan. Očekuje da će pozicije u budućnosti biti režiser, snimatelj i dramaturg za TikTok.
Matt je kreativni direktor kompanije za razvoj softvera sa sedištem u Crnoj Gori. U kompaniji se bavi i brend strategijom, a takođe radi i kao konsultant za komunikacije i poruke za druge preduzetnike.
Uživa u pisanju o brendovima, kafi i životu na Balkanu.
Ida radi kao voditeljka, najčešće konferencija, muzičkih i marketinških događaja, ali je njena osnovna delatnost muzika. Već 15 godina vodi bend Lollobrigida, a od nedavno je započela nastupati solo, pod svojim imenom Ida Prester.
Životna filozofija koju promoviše je radost, boje, optimizam, sloboda bez granica i podela.
Na Instagramu je znaju kao Digitalna krofna koja kroz mikroblog edukuje preduzetnike i pojedince o digitalnom marketingu, a posebno Instagramu za koje vlada najveće interesovanje.
Svoje višegodišnje iskustvo stekla je kroz rad u kompaniji, ali i agenciji Represent Communications u kojoj danas radi na poziciji Digital Performance Director-a. Učesnik je na raznim konferencijama, seminarima, panelima i edukacijama. Voli svoj posao i sve što ima veze sa informacionim tehnolgijama i Internetom, ali najviše uživa u tome da svoje znanje prenosi novim generacijama digitalaca
Žarko je TV voditelj. Sa bratom je osnovao marketinšku agenciju Eden Na Eden, u kojoj radi na poziciji Creative Director, a koja je za veoma kratko vreme postala jedna od vodećih full-service agencija u Makedoniji.
Žarko je 2017. godine nagrađen za preduzetnika godina u Makedoniji, a 2018. Forbes ga je uvrstio na listu 30 under 30 u Evropi u kategoriji Media & Marketing.
Diplominari novinar i master komunikolog koji je nakon četiri godine plivanja u PR vodama odlučio da se oproba u surfovanju digitalnim vodama, u kojima se uspešno bori sa talasima već četiri godine. Za ukupno osam godina rada u četiri PR i marketinške agencije sarađivala je na raznim projektima sa više od 40 klijenata iz različitih industrija.
A onda je došlo vreme da i sama postane jedan od njih. Trenutno radi na poziciji Digital Marketing Manager u kompaniji Atlantic Štark u okviru Atlantic Grupe gde je zadužena za brendove iz slatkog portfolija. Ako nju pitate, digital i slatkiši čine pravi spoj posla i zadovoljstva.
Diplomirala na Filozofskom fakultetu u Nišu, na departmanu za novinarstvo. Zahvaljujući stipendijama programa za razmenu studenata, drugu godinu srednje škole pohađala je u Koloradu, a poslednju godinu fakulteta na Univerzitetu u Minesoti, u Mineapolisu, SAD.
Specijalista za komunikacije i digitalni marketing, bloger, večiti optimista. U slobodno vreme čita, piše, trči, smeje se i družim sa dragim ljudima.
Ivan je novinar i bloger iz Hrvatske. Aktivno vodi blog pod nazivom Verbalist i kroz njega nastoji kritički, uz dozu ličnog, pristupati temama društvenog karaktera. Aktivno, koristeći i novinarska znanja, progovarao je o temama koje ostaju svojevrsni ‘tabu’ u svetu blogginga. Novinarski je angažovan u Poslovnom dnevniku, a kada nije na poslu studira marketing koji je njegova druga ljubav (ponekad prva).
Volim žutu boju i kišu.
Brankica trenutno radi kao saradnica Al Jazeere Balkans i na Balkan Booster projektu za Deutsche Welle. Svoj veliki uspeh smatra što radi ono što voli. Media blog 5+ je nastao kao potreba da se izrazi u pravo vreme bez da čeka uredničku potvrdu, te postaje sama urednica svog bloga.
Kao rezultat 2019. godine proglašena je za blogera godine i dobija Unicef-ovo priznanje za novinarski doprinos zaštiti i promociji prava deteta. Netipična blogerka, jer je sasvim slučajno uplovila u te vode pisanjem za Buka portal 2017. godine. Živi za novinarstvo, ali piše blogove sa podjednakom strašću.
Vanredna profesorka na Fakultetu dramskih umetnosti i na UNESCO MA Chair in Cultural Policy and Management. Producentkinja i autorka podkast serijala Iza Tvog Ekrana, koji se emituje na platformi RadioAparat.
Na radiju B92 provela 18 godina, na pozicijama novinarke, producentkinje programa i direktorke programa. Kao izvršna urednica i voditeljka bila angažovana na dokumentarnom obrazovnom serijali U Mreži – produkcija SHARE Fondacija, emitovanje N1.
Autorka je dve knjige – Strategije programiranja komercijalnog radija i Prvih 15 godina podkastinga: od eksperimenta do održivog medijskog biznis modela – i ko-autorka i urednica priručnika Regulatorni okvir i poslovni modeli onlajn medija (SHARE Fondacija i Fond za otvoreno društvo).
Koordinatorka master studijskog programa Digitalna transformacija medija i kulture na Fakultetu dramskih umetnosti.
Nemanja je CEO kompanije Funky Marketing koja kreira demand generation programe prvenstveno za growth stage b2b software-based kompanije i pomaže im da konstantno ostvaruju prihode uz inbound i content strategije i skaliraju. Fokus je na rezultatima, uz delić funk-a (veliki obožavatelj je Motown-a, GTA-a i funky muzike uopšte).
Iza sebe imam skoro deceniju rada u marketingu i razvoju biznisa, i napredno iskustvo u kreiranju uspešnih marketinških strategija, postizanju ciljeva i izgradnji timova visokih performansi za internacionalne i domaće klijente iz mnogih industrija i niša.
Maja je novinarka i freelancerka u oblasti marketinga i PR-a, ali i aktivistkinja u nastajanju. Svoj je život u potpunosti preokrenula u jednoj godini kada je napustila studije biotehnologije i istraživanja lekova kako bih nastavila graditi karijeru u komunikacijama i marketingu.
Na društvenim mrežama gradi profil uspešne biznis žene koja progovara i o aktuelnim temama. Za vreme karantina zbog korona virusa, svoju je platformu proširila tako da je pokrenula i podcast SRIJEDAMA s Majom K. (dostupan na njenom YT kanalu) u kojem je povezala biznis teme sa motivacijom za izgradnju karijere te budućnosti industrija i profesija nakon korone.
Transformišući svojih 20 godina u advertajzingu, na rukovodeđim pozicijama u agencijama S Team Bates Saatchi & Saatchi Advertising Balkans, New Moment i Scholz&Friends, Tijana je pokrenula „CSR Koncept Inkubator Žute Patalone“ namenjen kreiranju koncepata društvene odgovornosti. Prednost Koncept Inkubatora je što je nezavistan i spreman da se priključi različitim digitalnim eko-sistemima, a željeni sadržaj uklopi u jedinstveni stil Žutih Patalona.
Takođe, piše za Blog Fondacije Novaka Đokovića o Montesori pedagogiji.