O Festivalu
IDEJE

Ideje ne počinju kao kompleksne stvari. Naprotiv, svaka se „rađa“ vrlo jednostavno. Dovoljan je samo mali podsticaj: asocijacija, priča, simbol, sećanje… Bilo šta što je moguće promisliti, obraditi, izokrenuti i razviti u nešto koherentno, nešto što je istovremeno i jako lično, ali i izrazito opšte. Nešto što može da komunicira sa svetom, što će svako da prepozna kao „svoje“ bez obzira na godine, pol, obrazovanje, nacionalnu ili bilo koju drugu pripadnost.

KAKTUS

Kaktus živi u jako teškim i neprijatnim uslovima: oko njega su samo pesak, vrućina i pomalo korova. Ali ako ima samo malo vode, ako ima taj osnovni podstrek, on se razvija, raste i živi. Iz tog razloga odabrali smo kaktus kao simbol festivala, jer želimo da negujemo IDEJE KOJE OPSTAJU.

FESTIVAL

Peti po redu, jubilarni, Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, pod sloganom „MAKE ROOM FOR A NEW BLOOM“, biće održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre. Ove godine akcenat festivala je na talentima, ali i inovacijama, jer drugačiji pristup u advertising industriji otvara nove uglove i rađa nove ideje.

2019

Festival će i ove godine slaviti samo one kampanje i projekte koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama.

Program

BLOOM STAGE (BelEtage Hall)

09.30 – 10.00

Zvanična registracija startapa

10.00 – 11.00

Program edukacije i mentorstva za startape

Essentials of People – Centered Marketing Culture
Branka Van Der Linden, Founder, Meaningful Synergies, Cyprus (MARKETING STRATEGY & SOCIAL MEDIA)

Approaching the right audience & market your product
Nenad Ilić, Innovation Lead, DIRECT MEDIA United Solutions (MEDIA&COMMUNICATION)

Marketing – moćan tool za uspeh startapa
Dragana Jović Tucakov, Marketing Communication Manager for Enterprise & Public Sector, Microsoft CEE Multi-Country (MARKETING)

Komunikacija sa investitorima – gde nastaju greške
Tanja Kuzman, Startup & Corporate Innovation Manager, pwc (BUSINESS DEVELOPMENT)

Od dve osobe do 200 ljudi – šta smo naučili?
Daniel Ackermann, CEO, Degordian & Bornfight, Hrvatska (DIGITAL & BUSINESS DEVELOPMENT)

LeadGeneration za startapove – strategije koje daju rezultate i greške koje se najčešće prave
Nemanja Živković, Direktor operacija, DEFAULT design (MARKETING STRATEGY)

11.00 – 11.15

Doncafe pauza za kafu i networking

11.15 – 11.45

Keynote presentation: Đorđe Vuksanović, Direktor za razvoj proizvoda i upravljanje korisničkim iskustvom, Vip Mobile
Kako da se informišete, umrežite i razvijete posao uz pomoć samo jedne aplikacije?

11.45 – 12.30

Keynote workshop: Patrick Bosteels, Co-Founder, Stage-Co (Turska)
KPIs for startups

CACTUS STAGE (Main Hall)

11.00 – 12.00

Zvanična registracija učesnika festivala

12.00 – 12.45

Q&A uz koktel dobrodošlice: Content creator vs. Influencer – what comes first?
(powered by Zlatiborac)

Učesnici:
Danilo Badnjar (@Choda)
Tea Zavacki (@teatime, Hrvatska)
Darko Buldioski (@darko156, Serverna Makedonija)

Moderator:
Mina Smiljanić (@minafu)

12.45 – 13.00

Zvanično otvaranje festivala

13.00 – 13.30

Opening Keynote Presentation: Listen, Smile, Agree, and Then Do Whatever the F*ck You Were Gonna Do Anyway

JEAN ZAMPROGNO, Creative Director, DAVID The Agency Miami (USA)

13.30 – 14.00

Focus on: Making Age a Non-Issue

REGAN WARNER, Creative Director, McCann London (UK)

14.00 – 14.15

Doncafe pauza za kafu i networking

14.15 – 14.45

Keynote Presentation: Tomorrow starts today. Are we ready?

SKAISTE SRUOGAITE, Corporate Affairs Director Baltics, Balkans and Adriatic, MARS

14.45 – 15.15

Think Tank: Doing Good With Data

MIHAI GONGU, Executive Creative Director Southeast Europe, Cheil Worldwide (RO)

15.15 – 15.45

Case Study: How to make a digital media house for a world-famous sports club?
GIORGIO CHIARAMONTE, Communication Director, Alkemy digital_enabler (Italy)

15.45 – 16.00

Doncafe pauza za kafu i networking

16.00 – 16.45

Creative Talks: Breaking the sylos: agencies, tehnology and startups
(powered by DIRECT MEDIA United Solutions)
Učesnici:
Jovan Stojanović, CEO, DIRECT MEDIA United Solutions
Dejan Ranđić, Co-Founder, ICT HUB
Zoja Kukić, Programme Director — Startup Ecosystem, Digitalna Srbija
Daniel Ackermann, CEO & Co-Founder, Degordian (HR)
Marko Mudrinić, Managing Director, Netokracija

Moderator:
Nikola Parun, Head of PR & Digital Media, Ovation BBDO

16.45 – 18.00

Prezentacije finalista #MarTechChallenge 2019 i dodela nagrada za najbolji regionalni startap

11.30 – 12.30

Okupljanje učesnika

BLOOM STAGE (BelEtage Hall)

12.30 – 13.30

Workshop: Future Skills for Today’s Talents
BARBARA KRANJC, Experienced Public Affairs Consultant & Certified Facilitator of
LEGO® SERIOUS PLAY®, Aurora Borealis Consulting (Slovenia)

CACTUS STAGE (Main Hall)

13.30 – 13.45

Doncafe pauza za kafu i networking

13.45 – 14.15

Keynote Presentation: Power of Priceless – Brand Identity Evolution

IOANNA MINGOU, Director in Consumer Marketing, Mastercard Europe

14.15 – 14.45

Think Tank: Make the Most of Your Limits as a Creative + as a Client
KAROLINA GALÁCZ, Creative Director, DDB Budapest (Hungary)

14.45 – 15.00

Doncafe pauza za kafu i networking

15.00 – 15.30

Creative Talks: Execution is King. How I Stopped Worrying About Ideas?

Učesnici:
Đorđe Đukanović (Ovation BBDO)
Nikola Nešković (Spring Onion Studio)
Igor Mladinović (Imago Ogilvy, Hrvatska)

Moderator:
Ivana Parčetić Mitić (Marketing mreža)

15.30 – 16.00

Exploring the Future of Advertising. A Call for Agencies and Clients: Take a Seat and Make Yourself Uncomfortable

EMANUELE NENNA, Co-founder and CEO, The Big Now (Italy)

16.00 – 16.15

Doncafe pauza za kafu i networking

16.15 – 17.00

Debata: Business, Brands and Agencies – What’s Next?

Učesnici:
Aleksandar Ružesković (Forma Ideale)
Olivera Nikodijević (Apatinska pivara)
Mina Tadić (Nectar Grupa)
Iva Đurković (Luna\TBWA i OMD Media)

Moderator:
Marina Grihović (Headline i Dkit)

17.00 – 17.30

Closing Keyote Presentation: Don’t Wait. Just Make it.
EDUARDO MARQUES, Chief Creative Officer, Publicis Spain

17.30 – 18.30

Koktel i promocija publikacije Adbooka: Advertising will Change the World!
(powered by Apatinska pivara)

18.30 – 20.30

Svečana dodela nagrada KAKTUS 2019 i KAKTUS Talents Award

Predavači
JEAN ZAMPROGNO a.k.a Zampa
JEAN ZAMPROGNO a.k.a Zampa
Group Creative Director, DAVID The Agency, Miami (USA)
SKAISTE SRUOGAITE
SKAISTE SRUOGAITE
Corporate Affairs Director for Baltics, Balkan, Adriatic, MARS, (Lithuania)
EDUARDO MARQUES
EDUARDO MARQUES
Chief Creative Officer , Publicis Spain
IOANNA MINGOU
IOANNA MINGOU
Director in Consumer Marketing, Mastercard Europe
REGAN WARNER
REGAN WARNER
Creative Director, McCann London, (UK)
GIORGIO CHIARAMONTE
GIORGIO CHIARAMONTE
Senior Director, Alkemy digital_enabler, (Italy)
MIHAI GONGU
MIHAI GONGU
Executive Creative Director Southeast Europe, Cheil Worldwide
EMANUELE NENNA
EMANUELE NENNA
Co-founder and CEO, The Big Now , (Italy)
KAROLINA GALÁCZ
KAROLINA GALÁCZ
Creative Director, DDB Budapest, (Hungary)
BARBARA KRAJNC
BARBARA KRAJNC
Experienced Public Affairs Consultant / Certified Facilitator of LEGO® SERIOUS PLAY®, Aurora Borealis Consulting, (Slovenia)
Pravilnik za dodelu nagrada KAKTUS 2019

O NAGRADI

KAKTUS je strukovna nagrada koja se dodeljuje kompanijama, institucijama i agencijama za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnji KAKTUS odlučuje stručni Žiri koji čine ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona.

KAKTUS je nagrada kojom strukovni portal Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.
Nagrade će biti dodeljene u okviru jubilarnog, petog po redu Festivala integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji se održava 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre.

OPŠTI USLOVI I ROKOVI

Na konkursu za nagrade KAKTUS mogu da učestvuju sva pravna lica (kompanije, organizacije, produkcijske kuće, dizajn studiji, agencije itd.) koja su realizovala pojedinačne i integrisane komunikacijske kampanje na teritoriji Republike Srbije (izuzev u kategoriji – Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište). Za nagrade KAKTUS mogu da konkurišu samo oni radovi koji su u skladu sa Zakonom o oglašavanju Republike Srbije i koji ni na koji način ne krše bilo koji od kodeksa etičnosti.

Na konkurs mogu biti prijavljeni pojedinačni radovi (single-channel), kao i integrisane kampanje za čiju realizaciju je korišćeno minimum tri kanala/alata komunikacije (multi-channel – TV oglas, radio oglas, PR, print oglas, BTL, event, direktni marketing, društvene mreže, mobilne aplikacije itd).

Adaptirane međunarodne kampanje biće diskvalifikovane u svim kategorijama, izuzev ukoliko su prijavljene u kategoriji Adaptirana međunarodna integrisana kampanja.

Prijave se moraju odnositi na kampanje koje su realizovane u periodu od 1. avgusta 2018. do 1. avgusta 2019. godine. Za višegodišnje projekte potrebno je prikazati celokupni projekat, sa posebnim osvrtom na realizaciju i efekte u naznačenom periodu.

Rok za dostavljanje radova je 20. septembar 2019. godine.

NAČIN PRIJAVE

Radovi se prijavljuju isključivo elektronski, putem prijavnog formulara koji se nalazi na sajtu www.kaktus.rs.

Prijave moraju da sadrže:

  • 1. Prijavni formular u kome se navode osnovni podaci o agenciji, klijentu kao i kratak opis projekta (do 1.000 karaktera sa razmacima). U prijavi je, takođe, obavezno navesti glavne partnere koji su doprineli kvalitetu rada što uključuje i sve primarne i sekundarne agencije, kao i sve autore/freelancere koji su najviše doprineli uspehu kampanje;
  • 2. Video u trajanja do 3 minute (format: mp4, Dropbox ili Vimeo download link), case board (format: JPG, 7063x5008px, 5 – 15MB, max. 150 reči) ili prezentacija do 25 slajdova (format: PDF ili PPT) koji sadrži sledeće obavezne elemente:
    • – postavljene ciljeve;
    • – strategiju;
    • – kreativne materijale;
    • – alate i kanale koji su korišćeni u realizaciji kampanje;
    • – postignute rezultate kampanje (precizno i jasno navedene, samo za kategorije integrisanih kampanja).

U kategoriji Pojedinačni radovi – Execution obavezni elementi su:

  • – kreativni materijali;
  • – realizacija ideje.

Prijava sadrži isključivo jedan dokument – video, case board ili prezentaciju – u kome su prikazani svi gore navedeni elementi. Dodatni materijali neće biti ocenjivani od strane stručnog Žirija.

Zbog neutralnosti ocenjivanja, u prijavi (video, case board ili prezentacija) nije dozvoljeno navođenje naziva agencije, koja prijavljuje projekat, niti nazivi agencija partnera koji su radili na projektu. Naziv agencije i partnera navodi se isključivo i jedino u formularu koji se popunjava prilikom prijave rada. U prijavi dozvoljeno je navođenje naziva kompanije/klijenta za koga je rađena kampanja.

Prijave mogu biti na srpskom ili/i engleskom jeziku.

Prijave moraju sadržati navedene obavezne elemente, a radovi biti u skladu sa svim relevantnim profesionalnim, etičkim i pravnim zahtevima.

Klijent, odnosno oglašivač mora biti obavešten o tome da će kampanja biti prijavljena za KAKTUS nagrade.

KATEGORIJE

Pojedinačni radovi (single-channel) konkurišu u sledećim kategorijama:

  • 1. TV
  • 2. Radio
  • 3. Print
  • 4. BTL (promocija na mestu prodaje, sajamski nastup, promocija na ostalim vanstandardnim mestima…)
  • 5. Odnosi s javnošću (PR)
  • 6. Interne komunikacije
  • 7. Event
  • 8. Digital
    • – Social media
    • – Video
    • – Mobile
    • – Content marketing
    • – Influencer marketing
  • 9. Media (kreativna upotreba medija)
  • 10. Outdoor
  • 11. Direktni marketing
  • 12. Execution (kategorija koja slavi umetnost realizacije, sa posebnim naglaskom na formu i funkcionalnost)
    • – Dizajn (tipografija, art direkcija, ilustracije, brend i komunikacijski dizajn, dizajn ambalaže, pakovanje, izdavaštvo, strip);
    • – Produkcija (režija, scenario, kasting, produkcija, art direkcija, kinematografija, montaža, korišćenje originalne muzike, zvučni dizajn, animacija, vizualni efekti i inovacija u produkciji).

Svi pojedinačni radovi prijavljeni u gore navedenim kategorijama moraju biti deo neke kampanje. Ghost projekti biće diskvalifikovani.

Integrisane kampanje konkurišu u sledećim kategorijama:

  • 1. Profitna integrisana kampanja
  • 2. Društveno odgovorna integrisana kampanja (CSR, društvene akcije, održivi razvoj…);
  • 3. Cross media integrisana kampanja (kreiranje posebnog sadržaja i komunikacije za različite offline i online kanale, realizovane kroz multi-screen ili multi-channel korisničko iskustvo);
  • 4. Inovativna integrisana kampanja (kampanja koja je pomerila granice struke, primenila ili uvela neki novi trend na tržištu);
  • 5. Brand awarness integrisana kampanja (podizanje svesti o novom ili postojećem brendu, usluzi ili proizvodu kroz multi-screen ili multi-channel korisničko iskustvo, ova kategorija odnosi se na kampanje koje isključivo promovišu vrednost brenda);
  • 6. Digitalna integrisana kampanja (kampanja koja je kreirana isključivo za online kanale komunikacije, uz korišćenje najmanje tri digitalna kanala komunikacije – social media, web site, mobile, IoT, AI, data, video, aplikacija…);
  • 7. Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište (kampanja koju je osmislila i realizovala agencija sa sedištem u Srbiji za regionalnog ili globalnog klijenta, odnosno za drugo tržište);
  • 8. Adaptirana međunarodna integrisana kampanja (kampanja u okviru koje se koristi globalna komunikaciona platforma, a kreirana su originalna lokalno relavantna kreativna rešenja i kao takva dominiraju kampanjom i lokalno se komuniciraju).

Glavne KAKTUS nagrade:

  • 1. Integrisana kampanja godine – Grand Prix;
  • – Integrisana kampanja koja je obeležila godinu po oceni stručnog Žirija.
  • 2. Agencija godine;
  • – Agencijom godine biće proglašena ona koja je imala najuspešnije radove (finaliste i dobitnike) u drugim kategrijama.
  • 3. Oglašivač godine;
  • – Oglašivačem godine biće proglašena ona kompanija koja je imala najuspešnije radove (finaliste i dobitnike) u drugim kategrijama.

Jedan projekat može biti prijavljen u više kategorija. U tom slučaju, svaka prijava će se tretirati kao posebna i kao takva mora imati svoj popunjen formular i potvrdu o uplaćenoj kotizaciji.

Preporuka članova Žirija je da svaku prijavu prilagodite datoj kategoriji. Žiri će ocenjivati radove u kontekstu kategorije u kojoj su prijavljeni.

Ukoliko je na istoj kampanji radilo više agencija, svaka od njih može prijaviti projekat za nagradu, ali u videu, case boardu ili prezentaciji mora jasno istaći koji deo kampanje potpisuje, odnosno koji deo kampanje predstavlja autorsko delo agencije koja rad prijavljuje (naziv agencije navodi se isključivo u Prijavnom formularu).

Radovi koji su prijavljeni u više kategorija mogu osvojiti nagrade u maksimum dve kategorije i to u onima u kojima su ostvarili najveći broj bodova.

RAZLOZI ZA DISKVALIFIKACIJU

Ovim Pravilnikom veoma je precizno i jasno navedena procedura prijave radova, elementi koje prijava treba da sadrži, vremenski okviri i sl. Kršenje bilo koje odredbe ovog Pravilnika dovodi do diskvalifikacije prijavljenog rada, a svi troškovi prijave u tom slučaju se zadržavaju.

Podnosioci prijave koji su poslali neispravan rad biće obavešteni o tome na mejl, koji je naveden u prijavnom formularu, i imaće na raspolaganju 24 sata da isprave svoj rad i pošalju ga nazad organizatoru.

ŽIRI

Žiri čine ugledni profesionalaci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Žiri čini ukupno 13 stručnjaka iz Srbije i 13 stručnjaka iz regiona.

Kandidate za članove Žirija iz Srbije i regiona predlaže i bira organizator Festivala. Članovi Žirija iz Srbije i regiona između sebe, tajnim glasanjem, biraju predsednike Žirija.

Spisak članova Žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 transparentno je objavljen na sajtu www.kaktus.rs

KRITERIJUMI OCENJIVANJA

Žiriranje prijavljenih projekata odvija se tajno elektronskim putem, na unapred pripremljenoj platformi. Članovi Žirija iz Srbije i članovi Žirija iz regiona ocenjuju radove nezavisno. Pojedinačne ocene članova oba Žirija su tajna.

Organizator nema mogućnost da na bilo koji način utiče na glasanje članova Žirija, niti da predlaže ili diskvalifikuje prijavljene projekte. Odluku o tome koje kampanje će dobiti nagrade donose isključivo članovi Žirija iz Srbije i regiona.

Žiriranje se odvija u dva kruga:

U prvom, predselekcijskom krugu žiriranja, članovi Žirija pregledaju sve prijavljene radove i glasovima DA ili NE rade predselekciju prijava. Projekti koji su osvojili minimum 51% DA članova Žirija nastavljaju takmičenje u drugom krugu.

Nakon prvog kruga žiriranja, a najkasnije pre kraja drugog kruga glasanja, predsednici Žirija mogu da organizuju sastanak članova Žirija.

U drugom, selekcijskom krugu glasanja, Žiri ponovo pregleda radove koji su prošli prvi krug i ocenjuju ih na osnovu sledećih kriterijuma:

  • – Pojedinačni radovi ocenjuju se po kriterijumima:
    • 1. Originalnost kreativne ideje – do 40 bodova;
    • 2. Kvalitet realizacije kreativne ideje – do 40 bodova;
    • 3. Tržišna relevatnost – do 20 bodova.
  • – Pojedinačni radovi – EXECUTION ocenjuju se po kriterijumima:
    • 1. Originalnost i inovativnost – do 40 bodova;
    • 2. Kvalitet realizacije ideje – do 40 bodova;
    • 3. Usklađenost sa sadržajem i ukupnim imidžom brenda – do 20 bodova,
  • – Integrisane kampanje ocenjuju se po kriterijumima:
    • 1. Ciljevi i strategija – do 20 bodova;
    • 2. Originalnost i atraktivnost kreativne ideje – do 20 bodova;
    • 3. Upotreba relevantnih alata i kvalitet realizacije ideje – do 20 bodova;
    • 4. Opšti utisak o integrisanosti kampanje – do 20 bodova;
    • 5. Rezultati kampanje – do 20 bodova.

Zbir ocena po navedenim kriterijumima se sabira i deli sa tri, odnosno pet. Konačna ocena svakog finaliste je prosečna ocena izvedena iz prosečnih ocena svih članova Žirija koji su glasali u toj kategoriji.

Prema rang listi dobijenih bodova, pet najbolje ocenjenih radova u svakoj kategoriji postaju finalisti takmičenja. U finale ne može ući kampanja koja je imala prosečnu ocenu manju od 60 bodova.

Dobitnik u kategoriji je ona pojedinačna ili integrisana kampanja, koja je među finalistima u kategoriji osvojila najveći broj bodova, uz uslov da je prešla minimalni bodovni prag za pobednika od 78 bodova. Ukoliko dve kampanje imaju isti broj bodova, članovi Žirija pristupaju ponovnom glasanju sa DA ili NE.

Radovi isključivo iz kategorija Integrisane kampanje, koji su u drugom krugu žiriranja osvojili nagrade, ulaze u konkurenciju za Grand Prix. Titulu Integrisana kampanja godine – Grand Prix osvaja ona kampanja koja je imala najviše bodova članova Žirija. Ukoliko dve kampanje imaju isti broj bodova, nagradu dobija ona kampanja koja je po kriterijumu Opšti utisak o integrisanosti kampanje imala najveću prosečnu ocenu.

U kategoriji za Agenciju godine, boduju se isključivo kampanje agencije koje su ušle u finale i proglašane dobitnicima u svim ostalim kategorijama. Svaki finalista nosi 1 bod, a svaki dobitnik po 2 boda. Gran Prix donosi dodatna 3 boda.

Ukoliko dve ili više agencija imaju isti broj bodova, nagradu dobija ona agencija koja ima najviše dobitnika u svim ostalim kategorijama. Ukoliko i nakon pomenutog bodovanja dve ili više agencija imaju isti broj bodova, nagradu dobija ona agencija koja ima najviše dobitnika u kategorijama Integrisane kampanje.

U slučaju da je u kreiranju i realizaciji integrisane kampanje učestvovalo više agencija, svi bodovi biće dodeljeni isključivo agenciji koja je prijavila projekat na takmičenje i njoj će biti dodeljena nagrada.

U kategoriji Oglašivač godine, boduju se isključivo kampanje agencije koje su ušle u finale i proglašane dobitnicima u svim ostalim kategorijama, bez obzira da li je projekat prijavila jedna ili više agencija. Svaki finalista nosi 1 bod, a svaki dobitnik po 2 boda. Gran Prix donosi dodatna 3 boda.

Ukoliko dva ili više oglašivača imaju jednak broj bodova, nagradu dobija onaj oglašivač koji je imao više dobitnika u svim ostalim kategorijama. Ukoliko i nakon pomenutog bodovanja dva ili više oglašivača imaju isti broj bodova, nagradu dobija onaj oglašivač koji ima najviše dobitnika u kategorijama Integrisane kampanje.

Svaki član Žirija ocenjuje prijavljene takmičarske radove samostalno i suvereno, u skladu sa stručnim znanjem, ugledom i autoritetom. Ponavljanje glasanja dopušteno je po odluci predsednika Žirija, ukoliko postoje osnovane sumnje da je došlo do nepravilnosti ili nerazumevanja procesa glasanja za pojedine kategorije.

Član Žirija, odnosno agencija koju predstavlja, može da prijavljuje i kandiduje radove tokom trajanja njegovog mandata u Žiriju. U svim kategorijama, član Žirija ne ocenjuju sopstvene radove, radove tima, radove agencija iz iste grupacije ili agencije/a sa kojima sarađuje, kao ni rad sa kojim je na bilo koji način povezan, a što bi ga dovelo u sukob intresa.

Organizator festivala KAKTUS 2019 odrediće osobu koja će biti zadužena za sabiranje svih ocena dobijenih tokom glasanja.

Pobednici u svakoj kategoriji ostaju u potpunosti tajni (čak i članovima Žirija) do samog neposrednog proglašenja na festivalu KAKTUS 2019, 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre.

Ukoliko se naknadno ustanovi da je nagrađeni projekat na bilo koji način prekršio pravila takmičenja, zakonske i etičke norme, nagrada će biti oduzeta, a informacija o tome biće prosleđena svim javnostima koje su bile obaveštene o dodeli nagrada.

Sve kampanje koje su osvojile nagrade biće javno objavljene nakon dodele nagrada na portalu Marketing mreža www.marketingmreza.rs i sajtu Festivala www.kaktus.rs.

Učestvovanjem u ovom takmičenju, učesnici su saglasni da se pridržavaju navedenih uslova i konačnih odluka Žirija. Organizator zadržava pravo da koristi i objavljuje učesnike i njihova imena online, u štampi ili na bilo koji drugi način, a u vezi sa ovim takmičenjem. Svi radovi prijavljeni na festival KAKTUS 2019 mogu biti javno objavljeni od strane organizatora. Prihvatanje navedenih uslova predstavlja dozvolu za organizatora da koristi imena i materijale za edukativne i promotivne svrhe bez dodatne naknade. Učešćem u ovom takmičenju učesnici oslobađaju organizatora bilo kakve odgovornosti, štete ili povrede autorskih ili srodnih prava.

KOTIZACIJE

Kotizacija po pojedinačnoj prijavi u svim kategorijama iznosi 8.500 dinara za prijave do 31.08.2019.

Za prijave posle 01.09.2019. kotizacija po pojedinačnoj prijavi u svim kategorijama iznosi 10.000 dinara.

Kotizacija se ne naplaćuje u kategorijama Grand Prix – Integrisana kampanja godine, Agencija godine i Oglašivač godine. Da bi rad ušao u selekciju, kotizacija mora biti uplaćena najkasnije na dan zatvaranja konkursa.



Žiri iz Srbije
Aleksandra Radujko
Managing Director, New Media Team
Dejan Krivokapić
Art Director, Kreativa New Formula an element of Alkemy
Iva Đurković
Managing Director, LUNA\TBWA i OMD Media
Ivan Pavlović
Co-Founder & CEO, Spring Onion Studio
Ivana Zeković
Creative Director, Saatchi & Saatchi Belgrade
Katarina Pribićević
Strategic Planning Director, McCann Beograd
Maja Jovanović
Account Manager, Degordian
Miloš Skokić
Managing Partner, Žiška
Nevena Milanović
Digital Account Director, Fullhouse Ogilvy
Slobodan Jovanović
Founder & Creative Director, Coba & Associates
Veljko Golubović
Executive Creative Director, New Moment New Ideas Company
Vladimir Mitrović
Creative Director, Ovation BBDO
Voljena Daničić
Head of Creative, Direct Media United Solutions
Žiri iz regiona
Dajan Javorac
Founder & Creative Director, MANIA Advertising Agency (BiH)
Darko Buldioski
Founder, New Media (MK)
Igor Mladinović
Chief Creative Director, Imago Ogilvy (HR)
Gregor Firbas
Head of Digital, Futura DDB (SLO)
Katja Mlakar
Creative Director, AVI - Agencija vrhunskih idej (SLO)
Kristijan Andoljšek
Senior Art Director, Innovatif (SLO)
Luka Bajs
Creative Director, Grey Ljubljana (SLO)
Luka Pervan
Creative Director, Señor (HR)
Manuela Šola
General Manager, Komunikacijski laboratorij (HR)
Sašo Dimitrievski
Partner, Member of Executive Board, Pristop Group (SLO)
Sašo Petek
Creative Director, Agencija 101 (SLO)
Sean Poropat
Partner & Creative Director, Studio Sonda (HR)
Tomislav Bader
Partner, Švicarska (HR)
Cena kotizacija
PRE SALE - do 31.07.
(oba dana festivala)
EARLY - do 31.08.
(oba dana festivala)
STANDARD - do 30.09.
(oba dana festivala)
FULL - posle 01.10.
(oba dana festivala)
1. DAN FESTIVALA
Cena kotizacije samo za prvi dan festivala
2. DAN FESTIVALA
Cena kotizacije samo za drugi dan festivala
Prijava radova
U svim kategorijama za KAKTUS nagrade
Za prijave radova do 31.08.
Za prijave radova posle 01.09.
*Popusti se odnose isključivo na STANDARD i FULL cene kotizacija za oba dana festivala.

Za tri i više kotizacija odobren je popust od 10%.

Članovima UEPS, IAB Srbija, IAA Srbija, Srpske asocijacije menadžera, DSOJ i drugih strukovnih udruženja u Srbiji i regionu odobren je popust na kotizaciju u visini od 10%.

Prijave za festival otvorene su do 15. oktobra, a broj mesta je ograničen.
Za dodatne informacije molimo vas da pošaljete mejl na ivana@marketingmreza.rs

ZLATNI SPONZOR




SREBRNI SPONZOR




BRONZANI SPONZOR




PARTNERI FESTIVALA




FESTIVAL PODRŽALI




PRIJATELJ FESTIVALA




SPONZORI
Banini
Jaffa
Marbo
Idea




GLAVNI MEDIJSKI PARTNER
Nedeljnik




MEDIJSKI PARTNERI IZ SRBIJE
N1
Nova Ekonomija
Blic
Wannabe Magazin
Telegraf
Market Network
Ekonometar
Magazin Biznis
Biznis & Finansije
Bizlife
In Store
Ekapija
Designed
Adriadail
Srbija Danas
Lumiere
CPG
CorD




MEDIJSKI PARTNERI IZ REGIONA
Marketing365
MM
FOS
Adtodate
Enter
Kontakt
Ivana Parčetić Mitić
osnivač i urednica portala
Marketing mreža
+381 60 48 222 00