O festivalu
Ideje

Ideje ne počinju kao kompleksne stvari. Naprotiv, svaka se „rađa“ vrlo jednostavno. Dovoljan je samo mali podsticaj: asocijacija, priča, simbol, sećanje… Bilo šta što je moguće promisliti, obraditi, izokrenuti i razviti u nešto koherentno, nešto što je istovremeno i jako lično, ali i izrazito opšte. Nešto što može da komunicira sa svetom, što će svako da prepozna kao „svoje“ bez obzira na godine, pol, obrazovanje, nacionalnu ili bilo koju drugu pripadnost.

Kaktus

Kaktus živi u jako teškim i neprijatnim uslovima: oko njega su samo pesak, vrućina i pomalo korova. Ali ako ima samo malo vode, ako ima taj osnovni podstrek, on se razvija, raste i živi. Iz tog razloga odabrali smo kaktus kao simbol festivala, jer želimo da negujemo IDEJE KOJE OPSTAJU.

Festival

Sedmi po redu festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2021, pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“, biće održan 2. i 3. novembra u Beogradu. Ove godine akcenat festivala je na brendovima i njihovim vrhunskim kampanjama, a rad na njima, baš kao i Kaktus, jeste bodljikav proces.

2021

Timovi koji rade na izgradnji i pozicioniranju brenda neretko zaspu i bude se misleći na brendove na kojima rade. Često su toliko zaneseni procesom rada da neke signale ignorišu i kada im se „obiju“ o glavu izgledaju kao da ih je neko polio hladnom vodom. Neuspehe progutaju, sažvaću i iz njih uče. Nemirni su jer ih bode inspiracija i naelektrisanost koju osećaju. Gura ih taj entuzijazam i kada ih gurne do vrha osećaju se sjajno, ali uspeh najjače sija posle hladnog tuša.

Program

LIVE + ONLINE STAGE

09.30 – 10.15

Okupljanje učesnika (Hotel Mona Plaza)

10.15 – 10.30

Zvanično otvaranje festivala

10.30 – 11.00

Online Keynote Presentation: The Cultural Nuances of Creativity
FABIO SILVEIRA, General Manager, Havas Creative, UAE

11.15 – 11.45

Online Think Tank: Curating is the new problem solving
RICHARD AXELL, Regional Creative Lead, Ogilvy Czech, (Češka)

12.00 – 12.30

Online Creative Talks: How to get pregnant from the universe with innovative ideas?
LEVAN LEPSVERIDZE, Co-Founder & Creative Chairman, Leavingstone, Georgia

12.30 – 13.00

Call for action: Kreativnost u službi društvene odgovrnosti
Govornik: JOVANA TUFEGDŽIĆ, External Communication Manager, Coca-Cola HBC

13.00 – 14.00

Live debata: Šta zna kupac šta je svrha brenda!?
Moderator: MARKO PEŠIĆ (Ovation BBDO)
Sagovornici: ALEKSANDAR RUŽESKOVIĆ (Forma Ideale)
DUNJA IVANOVIĆ (MediGroup)
ĐORĐE JOVANOVIĆ (Xiaomi Balkan)
ZORAN GOLUB (Grand kafa)
IVAN ŽAGAR (Jaffa Crvenka)

14.15 – 14.45

Online Creative Talks: Silly things about important things in advertising.
RICARDO DOLLA, Creative Director EMEA, VMLY&R/Red Fuse Paris, (France)

15.00 – 15.30

Online Brand Talks: Influence the future of Marketing
FLAVIA GUETTER, Global Marketing & Branding Manager, Burger King, (USA)

15.30 – 16.00

Growth Marketing. How to optimize and improve your strategy for customer relationship building
BASAK BIRKARDESLER, Growth Marketing Manager – Serbia, Croatia, Montenegro, Bosnia, Glovo

16.15 – 16.45

Online Keynote Presentation: Borderless creativity
GIANCARLO RODAS, Group Creative Director, VICE Media, (USA)

LIVE + ONLINE STAGE

10.00 – 10.30

Okupljanje učesnika (Hotel Mona Plaza)

10.30 – 10.45

Otvaranje drugog dana festivala

10.45 - 11.15

Keynote presentation: WABI-SABI The most inteResting presentAtion on ‘creative performance’ you’ve eVErrrr been to.
ERAN NIR, VP Creative, UM Digital Tel Aviv, Izrael

11.30 – 13.00

Live Case Studies: Opismeni se za APOKALIPSU! (FOTO)(VIDEO) (powered by Propulsion & USAID Srbija)
Moderator: DARKO SOKOVIĆ, Managing Partner, Strategy & Development, Propulsion
Sagovornici: ANA BOROŠ TODIĆ (A1 Srbija)
SAŠO PETEK (Agencija 101, Slovenija)
VALENTINA BUGARIN (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska)
SUZANA ĐORĐEVIĆ (Hemofarm Fondacija)
ANAMARIJA VUIĆ (Señor, Hrvatska)
MAJA VUJAŠKOVIĆ ĐUREINOVIĆ i ALEKSANDRA JANKOVSKI (IKEA Srbija)

13.15 – 13.30

Kako CSR dozvoljava da se približite publici? (powered by Digital Element)
Govornik: SOKO TOMIĆ, Head of Analytics, Digital Element

13.30 – 13.45

Razvoj šoping centara u eri ekspanzije digitala
Govornik: JELENA LEŠEVIĆ, Head of Marketing, MPC Properties

14.00 – 14.30

Online Think Tank: Creativity Post-Covid
FREDERICO ROBERTO, Executive Creative Director, Interweave Agency, London (UK)

14.45 – 15.15

Online Think Tank: Love will keep us alive
SHYAN GERSHON, Associate Creative Director, Publicis Groupe, Sri Lanka

15.15 – 15.45

Online Brand Talks: Brands with purpose
NELLY ANGELOVA, Communication Manager South East Market, Nestlé, Bulgaria

15.45 – 16.15

Online Keynote Presentation: The Thorny Future Ahead Of Us
PAULO DAMASCENO, Senior Art Director, GUT Miami, (USA)

16.30 – 17.00

Online Think Tank: Creative ways of thinking
DUSHAN DRAKALSKI, Global Creative Director, (USA)

17.30 – 18.30

Koktel (powered by Coca-Cola HBC) i promocija trećeg izdanja publikacije ADBOOKA

18.30 – 20.30

Dodela nagrada KAKTUS TALENTS i KAKTUS 2021

Predavači
BASAK BIRKARDESLER
BASAK BIRKARDESLER
Growth Marketing Manager - Bosnia and Herzegovina, Croatia, Montenegro, Serbia , Glovo
RICHARD AXELL
RICHARD AXELL
Regional Creative Lead, Ogilvy Czech, (Češka)
FABIO SILVEIRA
FABIO SILVEIRA
General Manager, Havas Creative, UAE
FLAVIA GUETTER
FLAVIA GUETTER
Global Marketing & Branding Manager, Burger King, (USA)
NELLY ANGELOVA
NELLY ANGELOVA
Communication Manager South East Market, Nestlé, Bulgaria
RICARDO DOLLA
RICARDO DOLLA
Creative Director EMEA, VMLY&R/Red Fuse Paris, (France)
FREDERICO ROBERTO
FREDERICO ROBERTO
Executive Creative Director, Interweave Agency, London (UK)
GIANCARLO RODAS
GIANCARLO RODAS
Group Creative Director, VICE Media, (USA)
ERAN NIR
ERAN NIR
VP Creative, UM Digital Tel Aviv, Izrael
PAULO DAMASCENO
PAULO DAMASCENO
Senior Art Director, GUT Miami, (USA)
LEVAN LEPSVERIDZE
LEVAN LEPSVERIDZE
Co-Founder & Creative Chairman, Leavingstone, Georgia
SHYAN GERSHON
SHYAN GERSHON
Associate Creative Director, Publicis Groupe, Sri Lanka
DUSHAN DRAKALSKI
DUSHAN DRAKALSKI
Global Creative Director, (USA)
KAKTUS 2021


Galerija fotografija


Video


PRAVILNIK ZA DODELU NAGRADA KAKTUS 2021

O NAGRADI

KAKTUS je strukovna nagrada koja se dodeljuje kompanijama, institucijama i agencijama za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnji KAKTUS odlučuje stručni Žiri koji čine ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i produkcijskih kuća i kompanija iz Srbije i regiona.

KAKTUS je nagrada kojom strukovni portal Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.

Nagrade će biti dodeljene u okviru 7. festivala integrisanih komunikacija – KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra 2021. godine.

OPŠTI USLOVI I ROKOVI

Na konkursu za nagrade KAKTUS mogu da učestvuju sva pravna lica (kompanije, organizacije, produkcijske kuće, dizajn studiji, agencije itd.) koja su realizovala pojedinačne i integrisane komunikacijske kampanje na teritoriji Republike Srbije (izuzev u kategoriji – Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište).

Projekat koji je realizovan na domaćem tržištu, a originalnu ideju je osmislila agencija iz regiona za potrebe klijenta koji posluje na teritoriji Republike Srbije, može biti prijavljen u svim kategorijama za nagrade KAKTUS. U kategoriji EXECUTION – Produkcija mogu biti prijavljeni projekti koji su isključivo realizovani za domaće klijente i emitovani u Republici Srbiji.

Za nagrade KAKTUS mogu da konkurišu samo oni radovi koji su u skladu sa Zakonom o oglašavanju Republike Srbije i koji ni na koji način ne krše bilo koji od kodeksa etičnosti.

Na konkurs mogu biti prijavljeni pojedinačni radovi (single-channel), kao i integrisane kampanje za čiju realizaciju je korišćeno minimum tri kanala/alata komunikacije (multi-channel – TV oglas, radio oglas, PR, print oglas, BTL, event, direktni marketing, društvene mreže, mobilne aplikacije itd).

Adaptirane međunarodne kampanje biće diskvalifikovane u svim kategorijama, izuzev ukoliko su prijavljene u kategoriji Adaptirana međunarodna integrisana kampanja.

Prijave se moraju odnositi na kampanje koje su realizovane ili većim delom realizovane u periodu od 1. avgusta 2020. do 1. avgusta 2021. godine. Za višegodišnje projekte potrebno je prikazati celokupni projekat, sa posebnim osvrtom na realizaciju i efekte u naznačenom periodu.

Rok za dostavljanje radova je 20. septembar 2021. godine.

NAČIN PRIJAVE

Radovi se prijavljuju isključivo elektronski, putem prijavnog formulara koji se nalazi na sajtu www.kaktus.rs.

Prijave moraju da sadrže:

  • 1. Prijavni formular u kome se navode osnovni podaci o agenciji, klijentu kao i kratak opis projekta (do 1.000 karaktera sa razmacima). U prijavi je, takođe, obavezno navesti glavne partnere koji su doprineli kvalitetu rada što uključuje i sve primarne i sekundarne agencije, kao i sve autore/freelancere koji su najviše doprineli uspehu kampanje;
  • 2. Video u trajanja do 3 minute (format: mp4, Dropbox ili YouTube download link), case board (format: JPG, 7063x5008px, 5 – 15MB, max. 150 reči) ili prezentacija do 25 slajdova (format: PDF ili PPT) koji sadrži sledeće obavezne elemente:

U svim kategorijama Pojedinačni radovi:

  • – postavljeni ciljevi;
  • – strategija;
  • – kreativni materijali;
  • – kanal koji je korišćen u realizaciji kampanje.

U kategoriji Pojedinačni radovi – Execution:

  • – kreativni materijali;
  • – realizacija ideje.

U svim kategorijama Integrisane kampanje:

  • – postavljeni ciljevi;
  • – strategija;
  • – kreativni materijali;
  • – alati i kanali koji su korišćeni u realizaciji kampanje;
  • – postignuti rezultati kampanje (precizno i jasno navedene, samo za kategorije integrisanih kampanja).

Prijava sadrži isključivo jedan dokument – video, case board ili prezentaciju – u kome su prikazani svi gore navedeni elementi. Dodatni materijali neće biti ocenjivani od strane stručnog Žirija.

Zbog neutralnosti ocenjivanja, u prijavi (video, case board ili prezentacija) nije dozvoljeno navođenje naziva agencije, koja prijavljuje projekat, niti nazivi agencija partnera koji su radili na projektu. Naziv agencije i partnera navodi se isključivo i jedino u formularu koji se popunjava prilikom prijave rada. U prijavi dozvoljeno je navođenje naziva kompanije/klijenta za koga je rađena kampanja.

Prijave mogu biti na srpskom ili/i engleskom jeziku.

Prijave moraju sadržati navedene obavezne elemente, a radovi biti u skladu sa svim relevantnim profesionalnim, etičkim i pravnim zahtevima. Klijent, odnosno oglašivač mora biti obavešten o tome da će kampanja biti prijavljena za KAKTUS nagrade.

KATEGORIJE

Pojedinačni radovi (single-channel) konkurišu u sledećim kategorijama:

  • 1. TV
  • 2. Radio
  • 3. Print
  • 4. BTL (promocija na mestu prodaje, sajamski nastup, promocija na ostalim vanstandardnim mestima…)
  • 5. Odnosi s javnošću (PR)
  • 6. Interne komunikacije
  • 7. Event
  • 8. Digital
    • – Social media
    • – Video
    • – Mobile
    • – Content marketing
    • – Influencer marketing
  • 9. Media (kreativna upotreba medija)
  • 10. Outdoor
  • 11. Direktni marketing
  • 12. Execution (kategorija koja slavi umetnost realizacije, sa posebnim naglaskom na formu i funkcionalnost)
    • – Dizajn (tipografija, art direkcija, ilustracije, brend i komunikacijski dizajn, dizajn ambalaže, pakovanje, izdavaštvo, strip);
    • – Produkcija (režija, scenario, kasting, produkcija, art direkcija, kinematografija, montaža, korišćenje originalne muzike, zvučni dizajn, animacija, vizualni efekti i inovacija u produkciji).

Svi pojedinačni radovi prijavljeni u gore navedenim kategorijama moraju biti deo neke kampanje. Ghost projekti biće diskvalifikovani.

Integrisane kampanje konkurišu u sledećim kategorijama:

  • 1. Profitna integrisana kampanja
  • 2. Društveno odgovorna integrisana kampanja (CSR, društvene akcije, održivi razvoj…);
  • 3. Cross media integrisana kampanja (kreiranje posebnog sadržaja i komunikacije za različite offline i online kanale, realizovane kroz multi-screen ili multi-channel korisničko iskustvo);
  • 4. Employer branding integrisana kampanja (integrisana kampanja koja je doprinele većoj vidljivosti i prepoznatljivosti kompanije kao poželjnog poslodavca kod eksterne ili/i interne javnosti);
  • 5. Inovativna integrisana kampanja (kampanja koja je pomerila granice struke, primenila ili uvela neki novi trend na tržištu);
  • 6. Brand awarness integrisana kampanja (podizanje svesti o novom ili postojećem brendu, usluzi ili proizvodu kroz multi-screen ili multi-channel korisničko iskustvo, ova kategorija odnosi se na kampanje koje isključivo promovišu vrednost brenda);
  • 7. Digitalna integrisana kampanja (kampanja koja je kreirana isključivo za online kanale komunikacije, uz korišćenje najmanje tri digitalna kanala komunikacije – social media, web site, mobile, IoT, AI, data, video, aplikacija…);
  • 8. Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište (kampanja koju je osmislila i realizovala agencija sa sedištem u Srbiji za regionalnog ili globalnog klijenta, odnosno za drugo tržište);
  • 9. Adaptirana međunarodna integrisana kampanja (kampanja u okviru koje se koristi globalna komunikaciona platforma, a kreirana su originalna lokalno relavantna kreativna rešenja i kao takva dominiraju kampanjom i lokalno se komuniciraju).

Glavne KAKTUS nagrade:

  • 1. Integrisana kampanja godine – Grand Prix;
  • – Integrisana kampanja koja je obeležila godinu po oceni stručnog Žirija.
  • 2. Agencija godine;
  • – Agencijom godine biće proglašena ona koja je imala najuspešnije radove (finaliste i dobitnike) u drugim kategrijama.
  • 3. Oglašivač godine;
  • – Oglašivačem godine biće proglašena ona kompanija koja je imala najuspešnije radove (finaliste i dobitnike) u drugim kategrijama.

Jedan projekat može biti prijavljen u više kategorija. U tom slučaju, svaka prijava će se tretirati kao posebna i kao takva mora imati svoj popunjen formular i potvrdu o uplaćenoj kotizaciji.

Preporuka članova Žirija je da svaku prijavu prilagodite datoj kategoriji. Žiri će ocenjivati radove u kontekstu kategorije u kojoj su prijavljeni.

Ukoliko je na istoj kampanji radilo više agencija, svaka od njih može prijaviti projekat za nagradu, ali u videu, case boardu ili prezentaciji mora jasno istaći koji deo kampanje potpisuje, odnosno koji deo kampanje predstavlja autorsko delo agencije koja rad prijavljuje (naziv agencije navodi se isključivo u Prijavnom formularu).

Radovi koji su prijavljeni u više kategorija mogu osvojiti nagrade u maksimum dve kategorije i to u onima u kojima su ostvarili najveći broj bodova.

RAZLOZI ZA DISKVALIFIKACIJU

Ovim Pravilnikom veoma je precizno i jasno navedena procedura prijave radova, elementi koje prijava treba da sadrži, vremenski okviri i sl. Kršenje bilo koje odredbe ovog Pravilnika dovodi do diskvalifikacije prijavljenog rada, a svi troškovi prijave u tom slučaju se zadržavaju.

Podnosioci prijave koji su poslali neispravan rad najkasnije do 20. septembra biće obavešteni o tome na mejl, koji je naveden u prijavnom formularu i imaće na raspolaganju 24 sata da isprave svoj rad i pošalju ga nazad organizatoru. Ukoliko podnosilac prijave ispravljen rad ne pošalje u roku od 24 sata, rad će biti automatski diskvalifikovan, a Žiri ga neće dalje razmatrati.

Svi prijavljeni radovi za koje se naknadno ustanovi da ne zadovoljavaju kriterijume propisane ovim Pravilnikom ili ga krše na bilo koji način, biće diskvalifikovani u prvom predselekcijskom krugu žiriranja.

ŽIRI

Žiri čine ugledni profesionalaci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija, produkcijskih kuća, kao i kompanija iz Srbije i regiona. Žiri čini ukupno 15 stručnjaka iz Srbije i 15 stručnjaka iz regiona.

Kandidate za članove Žirija iz Srbije i regiona predlaže i bira organizator Festivala. Članovi Žirija iz Srbije i regiona između sebe, tajnim glasanjem, biraju predsednike Žirija.

Spisak članova Žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2021 biće transparentno objavljen na sajtu www.kaktus.rs najkasnije do 30. jula 2021.

KRITERIJUMI OCENJIVANJA

Žiriranje prijavljenih projekata odvija se tajno elektronskim putem, na unapred pripremljenoj platformi. Članovi Žirija iz Srbije i regiona ocenjuju radove nezavisno. Pojedinačne ocene svih članova Žirija su tajna.

Svaki član Žirija ocenjuje prijavljene takmičarske radove samostalno i suvereno, u skladu sa stručnim znanjem, ugledom i autoritetom. Članovima Žirija nije dozvoljeno da preispituju odluku ili glasove kolega, kao ni da na bilo koji način, pismeno ili usmeno, utiču na odluku drugih članova Žirija. Ukoliko neki član Žirija pokuša na bilo koji način da utiče na glasanje ostatka Žirija biće odmah isključen iz daljeg toka žiriranja, a odluka o njegovom/njenom isključenju biće javno objavljena.

Svaki član Žirija biće u obavezi da, na sastanku Žirija, otvoreno i transparentno iznese mišljenje o radovima koji su ušli u finale takmičenja u svim kategorijama za nagrade KAKTUS. Svakom članu žirija biće određena jedna kategorija u okviru koje će, u ime Žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2021, imati obavezu pismeno da obrazloži finaliste i dobitnika nagrade. Obrazloženja nagrađenih biće javno objavljena na sajtu festivala KAKTUS, odmah nakon dodele nagrada.

Organizator nema mogućnost da na bilo koji način utiče na glasanje članova Žirija, niti da predlaže ili diskvalifikuje prijavljene projekte. Odluku o tome koje kampanje će dobiti nagrade donose isključivo članovi Žirija iz Srbije i regiona.

Žiriranje se odvija u dva kruga:

U prvom, predselekcijskom krugu žiriranja, članovi Žirija pregledaju sve prijavljene radove i glasovima DA ili NE rade predselekciju prijava. Ukoliko se ustanovi da prijavljeni rad ne zadovoljava kriterijume propisane ovim Pravilnikom ili ga krše na bilo koji način, mora biti diskvalifikovan u prvom krugu glasanja. Ukoliko je rad prijavljen u pogrešnoj kategoriji, članovi Žirija nemaju mogućnost da predlažu promenu kategorije, a prijavljeni rad nastavlja da se takmiči u kategoriji u kojoj je inicijalno prijavljen. Projekti koji su osvojili minimum 51% DA članova Žirija nastavljaju takmičenje u drugom krugu.

Nakon prvog kruga žiriranja, a najkasnije pre kraja drugog kruga glasanja, predsednici Žirija imaju obavezu da organizuju sastanak članova Žirija.

U drugom, selekcijskom krugu glasanja, Žiri ponovo pregleda radove koji su prošli prvi krug i ocenjuju ih na osnovu sledećih kriterijuma:

  • – Pojedinačni radovi ocenjuju se po kriterijumima:
    • 1. Originalnost kreativne ideje – do 40 bodova;
    • 2. Kvalitet realizacije kreativne ideje – do 40 bodova;
    • 3. Tržišna relevatnost – do 20 bodova.
  • – Pojedinačni radovi – EXECUTION ocenjuju se po kriterijumima:
    • 1. Originalnost i inovativnost – do 40 bodova;
    • 2. Kvalitet realizacije ideje – do 40 bodova;
    • 3. Usklađenost sa sadržajem i ukupnim imidžom brenda – do 20 bodova,
  • – Integrisane kampanje ocenjuju se po kriterijumima:
    • 1. Ciljevi i strategija – do 20 bodova;
    • 2. Originalnost i atraktivnost kreativne ideje – do 20 bodova;
    • 3. Upotreba relevantnih alata i kvalitet realizacije ideje – do 20 bodova;
    • 4. Opšti utisak o integrisanosti kampanje – do 20 bodova;
    • 5. Rezultati kampanje – do 20 bodova.

Zbir ocena po navedenim kriterijumima se sabira i deli sa tri, odnosno pet. Konačna ocena svakog finaliste je prosečna ocena izvedena iz prosečnih ocena svih članova Žirija koji su glasali u toj kategoriji.

Prema rang listi dobijenih bodova, pet najbolje ocenjenih radova u svakoj kategoriji postaju finalisti takmičenja. U finale ne može ući kampanja koja je imala prosečnu ocenu manju od 60 bodova.

Dobitnik u kategoriji je ona pojedinačna ili integrisana kampanja, koja je među finalistima u kategoriji osvojila najveći broj bodova, uz uslov da je prešla minimalni bodovni prag za pobednika od 75 bodova. Ukoliko dve kampanje imaju isti broj bodova, članovi Žirija pristupaju ponovnom glasanju sa DA ili NE.

Radovi isključivo iz kategorija Integrisane kampanje, koji su u drugom krugu žiriranja osvojili nagrade, ulaze u konkurenciju za Grand Prix. Titulu Integrisana kampanja godine – Grand Prix osvaja ona kampanja koja je imala najviše bodova članova Žirija. Ukoliko dve kampanje imaju isti broj bodova, nagradu dobija ona kampanja koja je po kriterijumu Opšti utisak o integrisanosti kampanje imala najveću prosečnu ocenu.

U kategoriji za Agenciju godine, boduju se isključivo kampanje agencije koje su ušle u finale i proglašane dobitnicima u svim ostalim kategorijama. Svaki finalista nosi 1 bod, a svaki dobitnik po 2 boda. Gran Prix donosi dodatna 3 boda.

Ukoliko dve ili više agencija imaju isti broj bodova, nagradu dobija ona agencija koja ima najviše dobitnika u svim ostalim kategorijama. Ukoliko i nakon pomenutog bodovanja dve ili više agencija imaju isti broj bodova, nagradu dobija ona agencija koja ima najviše dobitnika u kategorijama Integrisane kampanje.

U slučaju da je u kreiranju i realizaciji integrisane kampanje učestvovalo više agencija, svi bodovi biće dodeljeni isključivo agenciji koja je prijavila projekat na takmičenje i njoj će biti dodeljena nagrada.

U kategoriji Oglašivač godine, boduju se isključivo kampanje agencije koje su ušle u finale i proglašane dobitnicima u svim ostalim kategorijama, bez obzira da li je projekat prijavila jedna ili više agencija. Svaki finalista nosi 1 bod, a svaki dobitnik po 2 boda. Gran Prix donosi dodatna 3 boda.

Ukoliko dva ili više oglašivača imaju jednak broj bodova, nagradu dobija onaj oglašivač koji je imao više dobitnika u svim ostalim kategorijama. Ukoliko i nakon pomenutog bodovanja dva ili više oglašivača imaju isti broj bodova, nagradu dobija onaj oglašivač koji ima najviše dobitnika u kategorijama Integrisane kampanje.

Ponavljanje glasanja dopušteno je po odluci predsednika Žirija, ukoliko postoje osnovane sumnje da je došlo do nepravilnosti ili nerazumevanja procesa glasanja za pojedine kategorije.

Član Žirija, odnosno agencija koju predstavlja, može da prijavljuje i kandiduje radove tokom trajanja njegovog mandata u Žiriju. U svim kategorijama, član Žirija ne ocenjuju sopstvene radove, radove tima, radove agencija iz iste grupacije ili agencije/a sa kojima sarađuje, kao ni rad sa kojim je na bilo koji način povezan, a što bi ga dovelo u sukob intresa. Ukoliko dođe do diskusije u vezi sa prijavljenim radom nekog od članova žirija ili njegove agencije/kompanije, član žirija o čijem radu se diskutuje ne sme, niti usmeno niti pismeno, da iznosi bilo kakve podatke ili obrazloženja u vezi sa prijavljenim radom i mora odmah da se isključi iz diskusije.

Organizator festivala KAKTUS 2021 odrediće osobu koja će biti zadužena za sabiranje svih ocena dobijenih tokom glasanja.

Pobednici u svakoj kategoriji ostaju u potpunosti tajni (čak i članovima Žirija) do samog neposrednog proglašenja na festivalu KAKTUS 2021.

Ukoliko se naknadno ustanovi da je nagrađeni projekat na bilo koji način prekršio pravila takmičenja, zakonske i etičke norme, nagrada će biti oduzeta, a informacija o tome biće prosleđena svim javnostima koje su bile obaveštene o dodeli nagrada.

Sve kampanje koje su osvojile nagrade biće javno objavljene nakon dodele nagrada na portalu Marketing mreža www.marketingmreza.rs i sajtu Festivala www.kaktus.rs.

Učestvovanjem u ovom takmičenju, učesnici su saglasni da se pridržavaju navedenih uslova i konačnih odluka Žirija. Organizator zadržava pravo da koristi i objavljuje učesnike i njihova imena online, u štampi ili na bilo koji drugi način, a u vezi sa ovim takmičenjem. Svi radovi prijavljeni na festival KAKTUS 2021 biće javno objavljeni od strane organizatora. Prihvatanje navedenih uslova predstavlja dozvolu za organizatora da koristi imena i materijale za edukativne i promotivne svrhe bez dodatne naknade. Učešćem u ovom takmičenju učesnici oslobađaju organizatora bilo kakve odgovornosti, štete ili povrede autorskih ili srodnih prava.

KOTIZACIJE

Kotizacija po pojedinačnoj prijavi u svim kategorijama iznosi 8.500 dinara za prijave do 31.08.2021.

Za prijave posle 01.09.2021. kotizacija po pojedinačnoj prijavi u svim kategorijama iznosi 10.000 dinara.

Jedan projekat može biti prijavljen u više kategorija. U tom slučaju, svaka prijava će se tretirati kao posebna i kao takva mora imati svoj popunjen formular i potvrdu o uplaćenoj kotizaciji.

Kotizacija se ne naplaćuje u kategorijama Grand Prix – Integrisana kampanja godine, Agencija godine i Oglašivač godine. U svim drugim kategorijama, da bi rad ušao u selekciju, kotizacija mora biti uplaćena najkasnije na dan zatvaranja konkursa, odnosno do 20.09.2021.

Kotizacije za prijavu radova za nagrade ne uključuju kotizacije za konferencijski deo festivala.



Žiri iz Srbije
Aleksandar Ružesković
Marketing Director, Forma Ideale
Đorđe Janković
Managing Partner & Creative Director, Friday
Goran Ruškuc
Creative Director, Communis DDB
Igor Miljković
Head of Production, dme.video
Ivan Westerveen
Creative Director, Saatchi &Saatchi Belgrade
Ljubica Vukčević
Head of Data Analytics & Insight, Direct Media United Solutions
Marko Svirčević
Art Director, LUNA\TBWA Belgrade
Milena Đorić Gudurić
Head of Marketing, Mastercard
Nataša Šarčević
Marketing & Innovation Director, Atlantic Štark
Nina Elezović
Direktor sektora za korporativne poslove i održivo poslovanje, Coca-Cola HBC
Tanja Vasojević
Communications Director, Delta Holding
Veljko Golubović
Executive Creative Director, New Moment New Ideas Company
Vladimir Ćosić
Creative Director, Represent Communications
Vladimir Mitrović
Creative Director, Ovation BBDO
Zdravko Kevrešan
Associate Creative Director, DRIVE Agency
Žiri iz regiona
Ana Lozica
Creative Director & First Lady, Švicarska (HR)
Ana Marija Malić
Brand Communication Director, Degordian (HR)
Andrej Krajner
Communications Director, NLB Group (SLO)
Barbara Randić
Head of Marketing Communication & PR Adriatic, Renault Nissan (SLO)
Blaž Vuk
Creative Director, Pristop (SLO)
Darko Bosnar
Creative Director, Imago Ogilvy (HR)
Irena Šarić Dombaj
Corporate Communications Director, L’OREAL (HR)
Luka Bajs
Executive Creative Director, SHIFT Agency (SLO)
Maja Naumovska Saveska
Head of Corporate & Marketing Communications, Halkbank Skopje (MK)
Marija Jakeljić
Marketing Director, Croatia osiguranje (HR)
Matjaž Germ
Creative Director, Agencija 101 (SLO)
Nataša Mitrović
CEO & Co-Founder, Konteent Media (BiH)
Tonči Klarić
Co-Founder & Creative Director, Spellcaster (HR)
Viktorija Radojević Mavrič
Executive Director of Marketing and Development, Mercator Group (SLO)
Zvonimir Seki
Chief Marketing Officer, Franck (HR)
Cena kotizacija
PRE SALE - do 31.05.
(oba dana festivala + dodela nagrada)
EARLY - do 31.07.
(oba dana festivala + dodela nagrada)
STANDARD - do 30.09.
(oba dana festivala + dodela nagrada)
FULL - posle 01.10.
(oba dana festivala + dodela nagrada)
1. DAN FESTIVALA
Cena kotizacije samo za prvi dan festivala
2. DAN FESTIVALA
Cena kotizacije samo za drugi dan festivala
PRIJAVA RADOVA
U svim kategorijama za KAKTUS nagrade
Za prijave radova do 31.08.
Za prijave radova od 01.09.
*Uplata kotizacije za prijavu radova NE UKLJUČUJE kotizaciju za oba dana festivala.
*Na cene kotizacija za nagrade ne odnose se dole navedeni popusti.

Za tri i više kotizacija odobren je popust od 10%.

Članovima UEPS, IAB Srbija, IAA Srbija, Srpske asocijacije menadžera, DSOJ i drugih strukovnih udruženja u Srbiji i regionu odobren je popust na kotizaciju u visini od 10%.

*Popusti se odnose isključivo na STANDARD i FULL cene kotizacija za oba dana festivala.

Prijave za konferencijski deo festivala otvorene su do 22. oktobra.
Prisustvo moguće isključivo uz dokaz o vakcinaciji ili negativan PCR ili antigenski test.

Za dodatne informacije molimo vas da pošaljete mejl na ivana@marketingmreza.rs

ZLATNI SPONZOR




SREBRNI SPONZORI




BRONZANI SPONZORI




PRIJATELJ FESTIVALA




PARTNERI FESTIVALA




FESTIVAL PODRŽALI




SPONZORI
Idea
Marbo
Jaffa
Banini




GLAVNI MEDIJSKI PARTNER
Nedeljnik




MEDIJSKI PARTNERI IZ SRBIJE
Nova Ekonomija
Wannabe Magazin
Telegraf
Market Network
Ekonometar
Magazin Biznis
Biznis & Finansije
Bizlife
In Store
Ekapija
Designed
Blic
Adriadail
Srbija Danas
Lumiere
CPG
CorD




MEDIJSKI PARTNERI IZ REGIONA
Marketing365
MM
FOS
Adtodate
Enter
Adresa

Beograd

Telefon

+381 60 48 222 00

Email

ivana@marketingmreza.rs