Ideje ne počinju kao kompleksne stvari. Naprotiv, svaka se „rađa“ vrlo jednostavno. Dovoljan je samo mali podsticaj: asocijacija, priča, simbol, sećanje… Bilo šta što je moguće promisliti, obraditi, izokrenuti i razviti u nešto koherentno, nešto što je istovremeno i jako lično, ali i izrazito opšte. Nešto što može da komunicira sa svetom, što će svako da prepozna kao „svoje“ bez obzira na godine, pol, obrazovanje, nacionalnu ili bilo koju drugu pripadnost.
Kaktus živi u jako teškim i neprijatnim uslovima: oko njega su samo pesak, vrućina i pomalo korova. Ali ako ima samo malo vode, ako ima taj osnovni podstrek, on se razvija, raste i živi.
Iz tog razloga odabrali smo kaktus kao simbol festivala, jer želimo da negujemo IDEJE KOJE OPSTAJU.
Četvrti po redu Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018, pod sloganom „Idea is nothing without execution“, biće održan 12. i 13. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu. Ove godine akcenat festivala je na kvalitetnim i vanvremenskim egzekucijama, bez kojih ni jedna ideja ne bi mogla da preživi.
Festival će i ove godine slaviti samo one kampanje i projekte koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama.
12.00 – 13.00 | Registracija učesnika |
13.00 – 13.15 | Zvanično otvaranje festivala |
13.15 – 13.45 | Opening Keynote Presentation: What we can unlearn from Michael Bay |
13.45 – 14.15 | Debate: To RTB or not to RTB (programmatic advertising) |
14.15 – 14.45 | Doncafe pauza za kafu i networking |
14.45 – 15.15 | Keynote Presentation: Creative Confidence |
15.15 – 15.45 | Being obsessed with creative reinvention |
15.45 – 16.00 | Doncafe pauza za kafu i networking |
16.00 – 16.30 | Blockchain technologies: the next border of communication |
16.30 – 17.00 | Creativity. Who does it better? |
17.00 – 17.30 | Automatizacija marketinških kampanja – šta IT može da uradi za vas? |
14.00 – 15.00 | Okupljanje učesnika |
15.00 – 15.30 | The Battle Royale! Influencer Marketing – is it PR or is it Advertising? |
15.30 – 16.30 | Debata: Idea is nothing without execution! (powered by Huawei Srbija) |
16.30 – 17.00 | Doncafe pauza za kafu i networking |
17.00 – 17.30 | The creative collaboration |
17.30 – 18.00 | Innovation means future! |
18.00 – 18.30 | Closing Keynote Presentation: |
18.30 – 19.15 | Koktel i druženje uz McDonald’s kolače |
19.15 – 21.00 | Svečana dodela nagrada KAKTUS 2018 |
Marcelo, rođen brazilijanac, međunarodno je nagrađivani multidisciplinarni kreativni direktor sa preko 15 godina iskustva u struci. Tokom karijere osvojio je preko 150 nagrada na svetski priznatim festivalima poput D&AD, Clios, One Show, FIAP, El Ojo de Iberoamerica, El Sol, Eurobest, Latin Billboards, London International, kao i 13 kanskih lavova, uključujući i Grand Prix 2016. godine za kampanju „Never Stop Riding“. Godine 2013. imao je čast da pomogne agenciji Ogilvy Brazil da postane Agencija godina u Kanu.
Marcelo je trenutno Group Creative Director jedne od najnagrađivanijih agencija u Americi – David&Goliath, a radi na klijentima poput KIA, Ad Council, Child Rescue Coalition among i drugima.
Od kupovine prvog Wired-a 1993. godine, Chad je otkrio svoju ljubav prema dizajnu i oglašavanju, uz neobuzdanu strast za tehnologijom i inovacijama. Od tada zvanično i započinje njegova karijera u advertisingu. Bez obzira na to da li radio na promociji Lexusa, osmišljavanju inovativnih bilborda za Xbox, njegova strast su integrisane komunikacije i promocija brendova kroz multi-channel kanale komunikacije. Njegova lista klijenata je zaista zadivljujuća, a na njoj se, između ostalog, nalaze Mastercard, Xbox, Lexus, Samsung i Apple.
Pre agencije McCann London, Chad je bio kreativni partner u CHI&Partners, ECD u RAPP London, ECD u i33 New York, osnivač jedne od prvih agencija za integrisane komunikacije u Detroitu u Americi, kao i privatni plesač za milionere. Njegova zarazna strast za zagovaranjem novih kanala komunikacije i istraživanje nepoznatog čini ga osobom koja se bavi advertajzingom uz osmeh.
Giorgi deli svoj profesionalni život između kreativnog osmišljavanja kampanja, dizajna i digitala u agenciji Leavingstone, vođenja lokalne proizvodnje gruzijske vodke i stvaranja muzike. Njegov multidisciplinarni talenat pomogao je da jedna mala agencija iz Tbilisija preraste u najveću lokalnu kreativnu kompaniju sa više od 100 međunarodnih nagrada. Giorgi je osvojio nekoliko kanskih lavova, kao i nagrade na festivalima ADCE, Eurobest, Golden Drum, KIAF, Epica, ali i zlato na Eurobest Young Creatives 2015 takmičenju, i Awwwards.com za svoja digitalna postignuća.
Pored toga, Giorgi je bio član žirija na Ad Black Sea 2017. godine. Jedan je od predavača na Institute of Public Affairs u Gruziji. Njegov kreativni doprinos ogleda se i kroz ulogu glavnog urednika magazina Sarkoma i stvaranje muzike pod presudonimom Lil Drunk.
Gabriela je kreativni lider već više od 13 godina. Radila je više od 20 godina u kreativnom sektoru, u oblasti oglašavanja, marketinga, PR-a i društvenih medija, u različitim zemljama i okruženjima, kako u okviru agencija, tako i klijenta.
Trenutno vodi WINGS Creative Leadership Lab, nomadsku agenciju koja pomaže kompanijama širom sveta da podignu svoju kreativnost kroz radionice, konsultacije i obuke.
Osvojila je više od 150 nagrada i nominacija u poslednjih 10 godina. Bila je član žirija svetskih takmičenja kao što su Cannes Lions, D&AD, Campaign Big Awards, Ad Stars, Effie nagrade, SABRE i žirija za nagrade CLIO i Dubai Lynx.
Gabriela je preduzetnica koja je uspešno vodila dve agencije. Jedna je bila evropska kancelarija velike međunarodne mreže, a druga njena agencija osnovana 2006. godine.
Nakon što je nekoliko godina proveo kao PR konsultant u agenciji Havas Pariz, Fabien je imenovan za direktor Havas Blockchain, prve globalne agencije za blockchain tehnološke projekte.
Ova agencija ima za cilj da podrži Initial Coin Offerings (ICO), kripto ekosistem i kompanije koje implementiraju blockchain tehnologije.
Predavač je na Univerzitetu Sorbonne (CELSA) i Sciences Po Lille, kao i suosnivač NextGen RP – francuske laboratorije posvećene PR profesionalcima.
Michael je osnivač kancelarije Ketchum u Moskvi, odgovoran za strateški razvoj, upravljanje agencijom, koordinaciju međunarodnih kontakata, nadgledanje korporacije i saradnju sa državnim institucijama, kao i savetovanje nekoliko ključnih klijenata, uključujući Google, MasterCard i druge kompanije.
Pre nego što je otvorio svoju agenciju 1994. godine, Michael je radio kao koordinator za odnose s javnošću u Međunarodnom komitetu Crvenog krsta (ICRC) u Moskvi, a pre toga je bio sekretar za štampu vodeće poslovne škole u Rusiji – International Business School, Moskva (IBS MGIMO).
Michael je aktivno uključen u razvijanje profesije odnosa s javnošću u Rusiji i regionu. U periodu od 2003. do 2004. bio je predsedavajući Udruženja konsultanata za odnose s javnošću Rusije („AKOC“ / ICCO – Rusija) i predstavljao je Rusiju u Odboru ICCO-a. Bio je i nacionalni predsednik Međunarodnog udruženja za odnose s javnošću (IPRA) u Rusiji od 2005. do 2009. godine i predstavljao je Rusiju na Veću IPRA. Aktivan je član Ruske akademije za odnose s javnošću. Od 2017. godine Michael je član Javnog saveta Federalne službe za nadzor komunikacija, informacionih tehnologija i masovnih medija.
Nakon studija komunikacija na Univerzitetu IULM u Milanu, Gabriele je započeo karijeru u advertajzingu radeći u sektoru za klijente u Agency.com, digitalnoj agenciji u okviru TBWA mreže. Verujući u „social“ pristup kreativnosti i strategiji u cilju stvaranja poslovnih vrednosti, 2010. godine napustio je TBWA i osnovao italijansko predstavništvo „We Are Social“ agencije, zajedno sa dugogodišnjim prijateljima Stefanom i Ottaviom. Sada, osam godina kasnije, oni vode jednu od najvećih i najinovativnijih digitalnih agencija u Italiji, sa timom od preko 180 ljudi.
Tokom godina, agencija je osvajala brojne nagrade kako u Italiji – ADCI Grand Prix 2016. godine, tako i globalno, CLIO, D&AD, New York Festival, The One Show, A-List, Cannes Lions 2017.
Sedeći u globalnom bordu direktora “We Are Social”, Gabriele doprinosi evoluciji agencijske mreže na globalnom nivou. Ove godine, Gabriele, Stefano i Ottavio otvorili su novu kancelariju “We Are Social” u Madridu, Španija.
Gabriele je, takođe, član Upravnog odbora Art Directors Club Italia i profesor na Università Cattolica del Sacro Cuore.
Stefano je započeo karijeru u oblasti advertajzinga radeći u sektoru za usluge klijenata agencije Tequila\ Digital (Omnicom Group), zatim u Agency.com TBWA gde je bio na poziciji Head of Experience Planning. Verujući u „social“ pristup kreativnosti i strategiji u cilju stvaranja poslovnih vrednosti, 2010. godine napustio je TBWA i osnovao italijansko predstavništvo „We Are Social“ agencije, zajedno sa dugogodišnjim prijateljima Gabrielom i Ottaviom. Sada, osam godina kasnije, oni vode jednu od najvećih i najinovativnijih digitalnih agencija u Italiji, sa timom od preko 180 ljudi.
Tokom godina, agencija je osvajala brojne nagrade kako u Italiji – ADCI Grand Prix 2016. godine, tako i globalno, CLIO, D&AD, New York Festival, The One Show, A-List, Cannes Lions 2017.
Sedeći u globalnom bordu direktora “We Are Social”, Stefano doprinosi evoluciji agencijske mreže na globalnom nivou. Ove godine, Gabriele, Stefano i Ottavio otvorili su novu kancelariju “We are Social” u Madridu, Španija.
Stefano je, takođe, član Upravnog odbora Art Directors Club Italia i povremeno predaje na IULM Univerzitetu i NABA Academy.
Nakon studija marketinga i poslovne administracije na Univerzitetu Bocconi, Ottavio je započeo svoj profesionalni put radeći za Agency.com TBWA. Verujući u „social“ pristup kreativnosti i strategiji u cilju stvaranja poslovnih vrednosti, 2010. godine napustio je TBWA i osnovao italijansko predstavništvo „We Are Social“ agencije, zajedno sa dugogodišnjim prijateljima Gabrielom i Stefanom. Sada, osam godina kasnije, oni vode jednu od najvećih i najinovativnijih digitalnih agencija u Italiji, sa timom od preko 180 ljudi.
Tokom godina, agencija je osvajala brojne nagrade kako u Italiji – ADCI Grand Prix 2016. godine, tako i globalno, CLIO, D&AD, New York Festival, The One Show, A-List, Cannes Lions 2017.
Sedeći u globalnom bordu direktora “We Are Social”, Ottavio doprinosi evoluciji agencijske mreže na globalnom nivou. Ove godine, Gabriele, Stefano i Ottavio otvorili su novu kancelariju “We are Social” u Madridu, Španija.
Ottavio je, takođe, član Upravnog odbora Art Directors Club Italia i redovni je predavač na IED and Poli.Design u Politecnico di Milano.
Roxana je kreativni strateg sa preko 15 godina iskustva u radi sa klijentima iz različitih industrija, ali i na umetničkim projektima.
Ona je, zajedno sa koleginicom Dianom Nedelea, osnovala moderni incubator Wecollab, koji pomaže klijentima da kreiraju budućnost. Inkubator ima za cilj i da poveže umetnost sa zajednicom i brendovima. Njihov tim čine multidisciplinarni ljudi koji misle, stvaraju, uče i rade drugačije i inovativne stvari.
Roxana je i gostujući predavač na SNSPA Bucharest.
Diana je počela da se bavi digitalnim komunikacija kada one nisu bile toliko popularne. U toku karijere radila je u agencijama, kao i u Telekom Romania na poziciji Senior Online Specialist.
Ona je, zajedno sa koleginicom Roxanom Marin, osnovala moderni incubator Wecollab, koji pomaže klijentima da kreiraju budućnost. Inkubator ima za cilj i da poveže umetnost sa zajednicom i brendovima. Njihov tim čine multidisciplinarni ljudi koji misle, stvaraju, uče i rade drugačije i inovativne stvari.
Igor ima više od 10 godina iskustva u praktično svakoj oblasti digitalnog oglašavanja, od web developmenta, preko upravljanja digitalnim projektima i digitalnog media planiranja do sveobuhvatnih digitalnih strategija. Kao digital group account manager, direktno je zadužen je za digitalno prisustvo nekih od najvećih kompanija na srpskom tržištu.
Tokom proteklih 15 godina, Igor je radio na više od 500 digitalnih projekata i bio je zadužen za razvoj nekih od najnaprednijih digitalnih kampanja na tržištu Srbije.
Sanja je lider digital sektora u jednoj od najuspešnijih komunikacijskih agencija u regionu i blisko sarađuje s najvećim digitalnim oglašivačima na tržištu. Radila je na nagrađivanim projektima i primenjivala najmodernije digitalne tehnologije za najvažnije klijente agencije.
Sanjino iskustvo tokom godina uključuje saradnju s nekim od najvećih globalnih i lokalnih klijenata na više od 500 digitalnih projekata.
Nenad je regionalni savetnik i specijalista za Microsoft poslovna rešenja i aplikacije za područje Centralne i Istočne Evrope. IT tehnologijama se profesionalno bavi više od 20 godina, mašinski je inženjer i sertfikovani Microsoft trener.
KAKTUS je strukovna nagrada koja se dodeljuje kompanijama, institucijama i agencijama za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnji KAKTUS odlučuje stručni Žiri koji čine ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.
KAKTUS je nagrada kojom strukovni portal Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.
Nagrade će ove godine biti dodeljene 13. novembra u Beogradu u okviru četvrtog po redu Festivala integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018.
Na konkursu za nagrade KAKTUS mogu da učestvuju sva pravna lica (kompanije, organizacije i agencije) koja su realizovala pojedinačne i integrisane komunikacijske kampanje na teritoriji Republike Srbije. Za nagrade KAKTUS mogu da konkurišu samo oni radovi koji su u skladu sa Zakonom o oglašavanju Republike Srbije i koji ni na koji način ne krše bilo koji od kodeksa etičnosti.
Na konkurs mogu biti prijavljeni pojedinačni radovi (single-channel), kao i integrisane kampanje za čiju realizaciju je korišćeno minimum tri kanala/alata komunikacije (multi-channel – TV oglas, radio oglas, PR, print oglas, BTL, event, direktni marketing, društvene mreže, mobilne aplikacije itd).
Adaptirane međunarodne kampanje biće diskvalifikovane u svim kategorijama, izuzev ukoliko su prijavljene u kategoriji Adaptirana međunarodna integrisana kampanja.
Prijave se moraju odnositi na kampanje koje su realizovane u periodu od 1. avgusta 2017. do 1. avgusta 2018. godine. Za višegodišnje projekte potrebno je prikazati celokupni projekat, sa posebnim osvrtom na realizaciju i efekte u naznačenom periodu.
Rok za dostavljanje radova je 20. septembar 2018. godine.
Radovi se prijavljuju isključivo elektronski, putem prijavnog formulara koji se nalazi na sajtu www.kaktus.rs.
Prijave moraju da sadrže:
Prijava sadrži isključivo jedan dokument – video, case board ili prezentaciju – u kome su prikazani svi gore navedeni elementi. Dodatni materijali neće biti ocenjivani od strane stručnog Žirija.
U prijavi (video, case board ili prezentacija) nije dozvoljeno navođenje naziva agencije koja prijavljuje projekat, niti nazivi agencija partnera koji su radili na projektu. Naziv agencije i partnera navodi se isključivo i jedino u formularu koji se popunjava prilikom prijave rada.
Prijave radova možete podneti ili na srpskom ili na engleskom jeziku.
Prijave moraju sadržati navedene obavezne elemente, a radovi biti u skladu sa svim relevantnim profesionalnim, etičkim i pravnim zahtevima.
Klijent, odnosno oglašivač mora biti obavešten o tome da će kampanja biti prijavljena za KAKTUS nagrade.
Pojedinačni radovi (single-channel) konkurišu u sledećim kategorijama:
Svi pojedinačni radovi prijavljeni u gore navedenim kategorijama moraju biti deo neke kampanje. Ghost projekti biće diskvalifikovani.
Integrisane kampanje konkurišu u sledećim kategorijama:
Glavne KAKTUS nagrade:
Jedan projekat može biti prijavljen u više kategorija. U tom slučaju, svaka prijava će se tretirati kao posebna i kao takva mora imati svoj popunjen formular i potvrdu o uplaćenoj kotizaciji.
Preporuka članova Žirija je da svaku prijavu prilagodite datoj kategoriji. Žiri će ocenjivati radove u kontekstu kategorije u kojoj su prijavljeni.
Ukoliko je na istoj kampanji radilo više agencija, svaka od njih može prijaviti projekat za nagradu, ali u videu, case boardu ili prezentaciji mora jasno navesti koji deo kampanje potpisuje, odnosno koji deo kampanje predstavlja autorsko delo agencije (bez direktnog navođenja naziva agencije).
Radovi koji su prijavljeni u više kategorija mogu osvojiti nagrade u maksimum dve kategorije i to u onima u kojima su ostvarili najveći broj bodova.
Ovim Pravilnikom veoma je precizno i jasno navedena procedura prijave radova, elementi koje prijava treba da sadrži, vremenski okviri i sl. Kršenje bilo koje odredbe ovog Pravilnika dovodi do diskvalifikacije prijavljenog rada, a svi troškovi prijave u tom slučaju se zadržavaju.
Podnosioci prijave koji su poslali neispravan rad biće obavešteni o tome na mejl, koji je naveden u prijavnom formularu, i imaće na raspolaganju 24 sata da isprave svoj rad i pošalju ga nazad organizatoru.
Žiri čine ugledni profesionalaci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri čini ukupno 13 stručnjaka iz Srbije i 13 stručnjaka iz regiona.
Kandidate za članove Žirija iz Srbije i regiona predlaže i bira organizator Festivala. Članovi Žirija iz Srbije i regiona između sebe, tajnim glasanjem, biraju predsednike Žirija.
Spisak članova Žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2018 transparentno je objavljen na sajtu www.kaktus.rs.
Žiriranje prijavljenih projekata odvija se tajno elektronskim putem, na unapred pripremljenoj platformi. Članovi Žirija iz Srbije i članovi Žirija iz regiona ocenjuju radove nezavisno. Pojedinačne ocene članova oba Žirija su tajna.
Organizator nema mogućnost da na bilo koji način utiče na glasanje članova Žirija, niti da predlaže ili diskvalifikuje prijavljene projekte. Odluku o tome koje kampanje će dobiti nagrade donose isključivo članovi Žirija iz Srbije i regiona.
Žiriranje se odvija u dva kruga:
U prvom, predselekcijskom krugu žiriranja, članovi Žirija pregledaju sve prijavljene radove i glasovima DA ili NE rade predselekciju prijava. Projekti koji su osvojili minimum 51% DA članova Žirija nastavljaju takmičenje u drugom krugu.
Nakon prvog kruga žiriranja, a najkasnije pre kraja drugog kruga glasanja, predsednici Žirija mogu da organizuju sastanak članova Žirija.
U drugom, selekcijskom krugu glasanja, Žiri ponovo pregleda radove koji su prošli prvi krug i ocenjuju ih na osnovu sledećih kriterijuma:
Zbir ocena po navedenim kriterijumima se sabira i deli sa tri, odnosno pet. Konačna ocena svakog finaliste je prosečna ocena izvedena iz prosečnih ocena svih članova Žirija koji su glasali u toj kategoriji.
Prema rang listi dobijenih bodova, pet najbolje ocenjenih radova u svakoj kategoriji postaju finalisti takmičenja. U finale ne može ući kampanja koja je imala prosečnu ocenu manju od 60 bodova.
Dobitnik u kategoriji je ona pojedinačna ili integrisana kampanja, koja je među finalistima u kategoriji osvojila najveći broj bodova, uz uslov da je prešla minimalni bodovni prag za pobednika od 78 bodova. Ukoliko dve kampanje imaju isti broj bodova, članovi Žirija pristupaju ponovnom glasanju sa DA ili NE.
Radovi isključivo iz kategorija Integrisane kampanje, koji su u drugom krugu žiriranja osvojili nagrade, ulaze u konkurenciju za Grand Prix. Titulu Integrisana kampanja godine – Grand Prix osvaja ona kampanja koja je imala najviše bodova članova Žirija. Ukoliko dve kampanje imaju isti broj bodova, nagradu dobija ona kampanja koja je po kriterijumu Opšti utisak o integrisanosti kampanje imala najveću prosečnu ocenu.
U kategoriji za Agenciju godine, boduju se isključivo kampanje agencije koje su ušle u finale i proglašane dobitnicima u svim ostalim kategorijama. Svaki finalista nosi 1 bod, a svaki dobitnik po 2 boda. Gran Prix donosi dodatna 3 boda.
Ukoliko dve ili više agencija imaju isti broj bodova, nagradu dobija ona agencija koja ima najviše dobitnika u svim ostalim kategorijama. Ukoliko i nakon pomenutog bodovanja dve ili više agencija imaju isti broj bodova, nagradu dobija ona agencija koja ima najviše dobitnika u kategorijama Integrisane kampanje.
U slučaju da je u kreiranju i realizaciji integrisane kampanje učestvovalo više agencija, svi bodovi biće dodeljeni isključivo agenciji koja je prijavila projekat na takmičenje i njoj će biti dodeljena nagrada.
U kategoriji Oglašivač godine, boduju se isključivo kampanje agencije koje su ušle u finale i proglašane dobitnicima u svim ostalim kategorijama, bez obzira da li je projekat prijavila jedna ili više agencija. Svaki finalista nosi 1 bod, a svaki dobitnik po 2 boda. Gran Prix donosi dodatna 3 boda.
Ukoliko dva ili više oglašivača imaju jednak broj bodova, nagradu dobija onaj oglašivač koji je imao više dobitnika u svim ostalim kategorijama. Ukoliko i nakon pomenutog bodovanja dva ili više oglašivača imaju isti broj bodova, nagradu dobija onaj oglašivač koji ima najviše dobitnika u kategorijama Integrisane kampanje.
Svaki član Žirija ocenjuje prijavljene takmičarske radove samostalno i suvereno, u skladu sa stručnim znanjem, ugledom i autoritetom. Ponavljanje glasanja dopušteno je po odluci predsednika Žirija, ukoliko postoje osnovane sumnje da je došlo do nepravilnosti ili nerazumevanja procesa glasanja za pojedine kategorije.
Član Žirija, odnosno agencija koju predstavlja, može da prijavljuje i kandiduje radove tokom trajanja njegovog mandata u Žiriju. U svim kategorijama, član Žirija ne ocenjuju sopstvene radove, radove tima, radove agencija iz iste grupacije ili agencije/a sa kojima sarađuje, kao ni rad sa kojim je na bilo koji način povezan, a što bi ga dovelo u sukob intresa.
Organizator festivala KAKTUS 2018 odrediće osobu koja će biti zadužena za sabiranje svih ocena dobijenih tokom glasanja.
Pobednici u svakoj kategoriji ostaju u potpunosti tajni (čak i članovima Žirija) do samog neposrednog proglašenja na Festivalu 13. novembra 2018. godine.
Ukoliko se naknadno ustanovi da je nagrađeni projekat na bilo koji način prekršio pravila takmičenja, zakonske i etičke norme, nagrada će biti oduzeta, a informacija o tome biće prosleđena svim javnostima koje su bile obaveštene o dodeli nagrada.
Sve kampanje koje su osvojile nagrade biće javno objavljene nakon dodele nagrada na portalu Marketing mreža www.marketingmreza.rs i sajtu Festivala www.kaktus.rs.
Učestvovanjem u ovom takmičenju, učesnici su saglasni da se pridržavaju navedenih uslova i konačnih odluka Žirija. Organizator zadržava pravo da koristi i objavljuje učesnike i njihova vlastita imena online, u štampi ili na bilo koji drugi način, a u vezi sa ovim takmičenjem. Prihvatanje navedenih uslova predstavlja dozvolu za organizatora da koristi imena i materijale za edukativne i promotivne svrhe bez dodatne naknade. Učešćem u ovom takmičenju učesnici oslobađaju organizatora bilo kakve odgovornosti, štete ili povrede autorskih ili srodnih prava.
Kotizacija po pojedinačnoj prijavi u svim kategorijama iznosi 8.500 dinara za prijave do 31.08.2018.
Za prijave posle 01.09.2018. kotizacija po pojedinačnoj prijavi u svim kategorijama iznosi 10.000 dinara.
Kotizacija se ne naplaćuje u kategorijama Grand Prix – Integrisana kampanja godine, Agencija godine i Oglašivač godine. Da bi rad ušao u selekciju, kotizacija mora biti uplaćena najkasnije na dan zatvaranja konkursa.
Za tri i više kotizacija odobren je popust od 10%.
Članovima UEPS, IAB Srbija, IAA Srbija, Srpske asocijacije menadžera, DSOJ i drugih strukovnih udruženja u Srbiji i regionu odobren je popust na kotizaciju u visini od 10%.
Prijave za festival otvorene su do 25. oktobra, a broj mesta je ograničen.
Za prijave i dodatne informacije molimo vas da pošaljete mejl na ivana@marketingmreza.rs