Ove godine, 2. i 3. novembra održaće se, sedmi po redu, festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2021. Oslanjajući se na glavni slogan „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“, ove godine akcenat festivala je na brendovima i njihovim vrhunskim kampanjama, a rad na njima, baš kao i kaktus, jeste bodljikav proces.
Sada, već kao deo tradicije, Marketing mreža raspisuje konkurs za zvanične influensere festivala KAKTUS 2021.
KO MOŽE DA SE PRIJAVI?
Na konkurs za zvaničnog influensere festivala mogu da se prijave (iz celog regiona):
Ukoliko si jedan/na od njih, tvoja prijava je ona koju priželjkujemo!
ŠTA PODRAZUMEVA PRIJAVA?
1. Popunjavanje formulara za prijavu koji možeš pronaći ispod ovog teksta;
2. Objava teksta, videa, audio zapisa, fotografije, crteža ili ilustracije na tvom Facebook / Instagram / YouTube/ Twitter / LinkedIn / TikTok profilu čime ćeš pokazati na koji način ti vidiš ovogodišnju temu festivala “Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi” uz navođenje hashtaga #kaktus2021
U svom postu, ukoliko želiš, možeš da odgovoriš i na neka od sledećih pitanja:
ŠTA SE OČEKUJE AKO POSTANEŠ ZVANIČAN INFLUENSER FESTIVALA KAKTUS 2021?
Od tebe se očekuje dva teksta/videa/audio zapisa/posta pre festivala objavljeni na tvojim kanalima, kao i prisustvo i deljenje sadržaja i utisaka tokom oba dana festivala KAKTUS 2021.
KOJI SU BENEFITI KOJE STIČEŠ UČEŠĆEM?
– Kotizacija za oba dana festivala KAKTUS 2021;
– Intervju na portalu Marketing mreža www.marketingmreza.rs, promocija na društvenim mrežama i kroz newsletter koji se šalje na 16.000 email adresa u celom regionu;
– Promocija influensera kroz sve kanale i sajt festivala KAKTUS 2021;
– #AdTalk video intervju koji bi bio promovisan kroz sve naše kanale;
– Mogućnost nastavka saradnje na drugim projektima Marketing mreže i njenim klijentima u Srbiji i regionu.
Konkurs je otvoren do 31. jula, a spisak sa odabranim zvaničnim influensera festivala biće objavljen početkom avgusta na sajtu www.kaktus.rs
Podeli sa nama svoju kreativnost, znanje i jedinstvenosti i postani zvaničan influenser festivala KAKTUS 2021!
Vidimo se!
Ana je marketing & communications strategist & specialist. Nakon višegodišnjeg iskustva u korporaciji osnovala je svoju agenciju. Radi sa klijentima iz zemlje i inostranstva.
Divno spaja psihologiju i marketing jer je u centru oba – čovek. Zaljubljenik u pisanje, knjige i lični razvoj. Veruje da život služi da se zabavljamo i sakupljamo iskustva i da svako treba da radi ono što voli.
Piše blog i redovno šalje newsletter sa zanimljivim i korisnim pričama.
Brankica trenutno radi kao saradnica Al Jazeere Balkans i na Balkan Booster projektu za Deutsche Welle. Svoj veliki uspeh smatra što radi ono što voli. Media blog 5+ je nastao kao potreba da se izrazi u pravo vreme bez da čeka uredničku potvrdu, te postaje sama urednica svog bloga.
Kao rezultat 2019. godine proglašena je za blogera godine i dobija Unicef-ovo priznanje za novinarski doprinos zaštiti i promociji prava deteta. Netipična blogerka, jer je sasvim slučajno uplovila u te vode pisanjem za Buka portal 2017. godine. Živi za novinarstvo, ali piše blogove sa podjednakom strašću.
Ena je spoken word pesnikinja, satiričarka i videoproducentica. Voli reći kako je njen zadatak inspirisati i zabavljati pametne ljude na ful kreativan način.
Poslednjih sedam godina aktivno producira video filmove na svom YouTube kanalu, a iza sebe ima opus od blizu 100 satiričnih video skečeva te preko 50 spoken word pesama. Tokom svoje karijere nastupa na nekoliko domaćih i međunarodnih konferencija, festivala i pesničkih večeri te daje glas u dva dokumentarna filma.
Za poetski dokumentarac “Poštovana predsjednice” kreira istoimenu spoken word pesmu, a film 2019. godine uzima nagradu za najbolji dokumentarni film na Tuzla Film Festivalu. Redovno nastupa na različitim domaćim i međunarodnim eventima od kojih su najznačajniji nastupi na TEDx-u (https://youtu.be/XkFfKujAxfs) te nastup u Ujedinjenim narodima na temu „Building trust in post-war communities“ uoči Geneva Peace Weeka 2019. godine.
Ivan je novinar i bloger iz Hrvatske. Aktivno vodi blog pod nazivom Verbalist i kroz njega nastoji kritički, uz dozu ličnog, pristupati temama društvenog karaktera. Aktivno, koristeći i novinarska znanja, progovarao je o temama koje ostaju svojevrsni ‘tabu’ u svetu blogginga.
Novinarski je angažovan u Poslovnom dnevniku, a kada nije na poslu studira marketing koji je njegova druga ljubav (ponekad prva). U udruženju Mali Princ radi i kao edukator za decu sa poteškoćama u razvoju, gde za sada drži informatičke radionice i radionice iz osnova grafičkog dizajna.
Njegov idol je Mali Princ, a njegova misao vodilja: „Čovjek samo srcem dobro vidi. Bitno je očima nevidljivo.“
Na Instagramu je znaju kao Digitalna krofna koja kroz mikroblog edukuje preduzetnike i pojedince o digitalnom marketingu, a posebno Instagramu za koje vlada najveće interesovanje.
Svoje višegodišnje iskustvo stekla je kroz rad u kompaniji, ali i agenciji Represent Communications u kojoj danas radi na poziciji Digital Performance Director-a. Učesnik je na raznim konferencijama, seminarima, panelima i edukacijama. Voli svoj posao i sve što ima veze sa informacionim tehnolgijama i Internetom, ali najviše uživa u tome da svoje znanje prenosi novim generacijama digitalaca.
Ivana je grafička dizajnerka iz Beograda i online je od 1999. godine. U industriji dizajna je već 20 godina, a u marketing niši se prepoznala pre 8 godina. Dok sa profesionalne strane radi sa klijentima u oblasti grafičkog dizajna, vizuelnog identiteta i brendiranja, privatno spaja dizajn & umetnost sa digitalom kroz svoje online kanale.
Za nju je storytelling kroz kratke video forme i fotografije najbolji način da ljude inspiriše, pokrene na promene i prenese poruke u koje duboko i iskreno veruje. Smatra da je (grafički) dizajn jedno od najuzbudljivijih zanimanja, jer je posao kreativca dinamičan, ponekad težak, ali na kraju vrlo ispunjavajuć. Nema šanse da vidite dobar dizajn, a da vam oči ne zacakle, zar ne?
Diplominari novinar i master komunikolog koji je nakon četiri godine plivanja u PR vodama odlučio da se oproba u surfovanju digitalnim vodama, u kojima se uspešno bori sa talasima već četiri godine. Za ukupno osam godina rada u četiri PR i marketinške agencije sarađivala je na raznim projektima sa više od 40 klijenata iz različitih industrija.
A onda je došlo vreme da i sama postane jedan od njih. Trenutno radi na poziciji Digital Marketing Manager u kompaniji Atlantic Štark u okviru Atlantic Grupe gde je zadužena za brendove iz slatkog portfolija. Ako nju pitate, digital i slatkiši čine pravi spoj posla i zadovoljstva.
Kroz svoj Instagram profil, rad u marketinškoj agenciji na poziciji influenser i social media menadžera, ali i kurs „Kako postati influenser?“ svakodnevno napreduje i pomaže budućim uticajnim ljudima da izgrade sebe kao lični brend na društvenim mrežama.
Diplomirani je menadžer u kulturi Fakulteta dramskih umetnosti, stoji iza body positive pokreta Kataliza, samostalno vodi i održava društvene mreže za nekoliko klijenata (njihove lične kanale), dok u slobodno vreme šije, edukuje se i brzo hoda u nadi da će početi da trči.
Trenutni izazov joj je TikTok, kao najmlađa mreža na kojoj se vidi ko je kreativan, ko ima talenat za osmišljavanje sadržaja i gde je uspeh preko noći zapravo realan. Očekuje da će pozicije u budućnosti biti režiser, snimatelj i dramaturg za TikTok.
Maja je novinarka i PR stučnjak iz Zagreba. Zavisna je od društvenih mreža kojima se aktivno bavi od 2015. godine.
Iako joj Instagram teče venama, od 2019. aktivno edukuje o važnosti ličnog brenda na LinkedIn-u, a od nje je do sada imalo priliku da uči više od 600 ljudi.
Zaljubljenica je u ljude i dobre priče, zbog čega je već 10 godina prisutna na aktivističnoj sceni, a poslednje dve osveštava o važnosti njegove primene na online platformama.
Milica je na mrežama upisana kao milicawoo i ima 25 godina. Bavi se digitalnim marketingom i njena strast su društvene mreže.
Na svojim profilima deli različite savete, kao što su Instagram i Tiktok trikovi, saveti za pravljenje i uređivanje fotografija i saveti za poziranje. Ono o čemu takođe priča na svom profilu jesu i beauty, fashion i lifestyle teme.
Nemanja stoji iza bloga o komunikacijama – B Communications. Komunikacije su stvarno njegova pasija od malih nogu. Iza sebe ima bogato iskustvo rada u oblasti komunikacija, marketinga, ali i u novinarstvu već 20 godina.
Naša profesija se toliko brzo menja, i kao i svi, jedva čeka da vidi šta je to što nas čeka u budućnosti.
Kao poslovni trener i konsultant, Tea pomaže lifestyle preduzetnicima i freelancerima u izgradnji profitabilnog posla i brenda sa svrhom.
Ta misija trenutno obuhvata rad sa klijentima 1:1 te #radimposvom AKADEMIJU, poslovnu akademiju za moderne preduzetnike. Radi se o celovitom video online programu kroz koji je do sada prošlo više od 250 preduzetnika i freelancera iz regije.
U sklopu svojih platformi najčešće deli sadržaj o temama online poslovanja, preduzetništva, organizacije i mindseta. Od svih formata sadržaja, najviše voli pisanje i svake srede u svom newsletteru deli nove ideje i primenjive alate za izgradnju posla i života po svom sa zajednicom od 8.000+ ljudi.
Večiti optimista i nepopravljivi altruista kada je u pitanju borba za ljudska prava i lepši život jer dok ne promenimo sebe ne možemo promeniti svet. Svoje prisustvo na društvenim mrežama koristim da kroz svakodnevicu i na svojim ličnim primerima (na razne teme) pomognem nekome ko se trenutno nalazi u sličnoj situaciji i budem #agentpromene za neko bolje sutra jer mislim da se generacija milenijalaca kojoj i sam pripadam nalazi u nezavidnom položaju i da o tome svakako treba više da se govori.
Zvonimir radi u agenciji Spark Integrated.
Osmeh će spasiti svet! <3
Nezaustavljivi avanturista, svetski putnik i zaljubljenik u marketing. Prvi put zaplivala u marketing vode sa svojih 18 godina radeći u marketing agenciji Publicis, nakon par godina radila u medijskoj agenciji Universal Media da bi došla u Direct Media United Solutions, gde već 3 godine radi na poziciji Digital Account Manager. Strateg na poslu a u slobodno vreme putnik bez kompasa i party lover. Koordinator svih marketinških aktivnosti i jaka karika između klijenta, medija i potrošača. Uvek u koraku sa novim marketing trendovima i konstantnim promenama koje su neminovne u advertajzing industiji.