KAKTUS TALENTS AWARD 2024 by IDEA

Deseti, jubilarni, festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2024 održava se ove godine pod sloganom „Samo oštro“ i prvi put dobija regionalni karakter. 

Tim povodom, Marketing mreža raspisuje, šesti po redu, konkurs za takmičenje mladih talenata iz agencija u celom regionu (Srbija, Hrvatska, Slovenija, Severna Makedonija, BiH, Crna Gora) – KAKTUS Talents by IDEA.

Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a mladi talenti imaće priliku da kreiraju CSR kampanju. 

KO MOŽE DA SE PRIJAVI:

Na takmičenje mogu da se prijave mladi profesionalci iz agencija u celom regionu (Srbija, Hrvatska, Slovenija, Severna Makedonija, BiH, Crna Gora), starosti do 32 godine. Tim čini dva predstavnika iz iste agencije.

Timove mogu da prijave agencije ili mladi profesionalci lično.

Iz jedne agencije na takmičenje može da se prijavi maksimalno jedan tim. Ovo pravilo ne odnosi se na grupacije agencija (mreže) sa više pravnih lica.

Mladi talenti iz agencija iz kojih dolaze članovi Žirija mogu da se prijave na takmičenje. U tom slučaju, član Žirija ne ocenjuju radove tima iz svoje agencije, kao ni radove timova iz iste grupacije/mreže agencija.

Takmičenje nije otvoreno za studente.

Prijavljivanje timova otvoreno je do 25. oktobra, popunjavanjem formulara za prijavu koji se nalazi ispod ovog teksta.

KATEGORIJE:

Ove godine takmičenje se odvija u kategoriji: Kreativna upotreba medija.

U okviru ove kategorije mladi talenti imaće prilike da pokažu svoju kreativnost i inovativnost kroz kanale komunikacije po izboru (tradicionalne ili online).

Zadatak takmičarskog tima jeste da kreativnom upotrebom minimalno tri kanala komunikacije po sopstvenom izboru odgovori na zadati brief.

BRIEF:

Brief će se odnositi na izradu društveno odgovorne kampanje za određeno udruženje, kompaniju ili organizaciju. Naziv organizacije, detalji briefa, kao i sve dodatne informacije biće poznate 4. novembra odnosno na dan briefiranja.

Brief će, takođe, sadržati sve potrebne informacije i smernice u vezi sa temom i kategorijom u okviru koje se takmičenje odvija.

Takmičari će imati na raspolaganju 48 sati da odgovore na brief.

NAČIN PRIJAVE RADA:

Prijava sadrži isključivo jedan dokument (prezentaciju do 25 slajdova u PDF ili PPT formatu) sa svim kreativnim materijalima.

Prezentacija mora da sadrži sledeće obavezne elemente:

  • – postavljene ciljeve i ciljnu grupu kampanje;
  • – alate i kanale koji bi se koristili u realizaciji kampanje, uz objašnjenje zašto baš odabrani kanali;
  • – kreativne materijale i vizuale;
  • – način na koji bi se kampanja realizovala i rešila problem klijenta.

Zbog neutralnosti ocenjivanja, u prezentaciji nije dozvoljeno navođenje naziva agencije koju tim predstavlja. U prijavi dozvoljeno je isključivo navođenje naziva tima, koji ni na koji način ne sadrži naziv agencije.

Krajnji rok za slanje prezentacije je 06.11. do ponoći na mejl ivana@marketingmreza.rs

Nakon objave spiska finalista 20.11. na sajtu www.kaktus.rs, pet najuspešnijih timova biće pozvani da 26. novembra, na festivalu KAKTUS, održe javne prezentacije pred članovima žirija i dodatno porazgovaraju o radovima.

Dobitnik KAKTUS Talents Award biće proglašen 27.11. na festivalu KAKTUS 2024.

KRITERIJUMI OCENJIVANJA I ČLANOVI ŽIRIJA:

Žiri čini 15 uglednih profesionalaca iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija.

Kandidate za članove Žirija predlaže i bira organizator Festivala. Spisak članova Žirija transparentno je objavljen na sajtu www.kaktus.rs

Prvi krug žiriranja prijavljenih radova odvija se elektronskim putem, na unapred pripremljenoj platformi. U toku prvog kruga žiriranja, predsednik Žirija će organizovati sastanak članova Žirija, nakon čega će biti odabrano pet radova/timova koji ulaze u finale.

Radovi se u prvom krugu žiriranja ocenjuju po sledećim kriterijumima:

  1. 1. Inovativnost i originalnost ideje – 40 bodova
  2. 2. Kvalitet izvedbe i kreativnih materijala – 40 bodova
  3. 3. U kojoj meri su predložena rešenja rešila problem klijenta – 20 bodova.

Pet najbolje ocenjenenjih radova biće proglašeni finalistima.

Drugi krug žiriranja predstavljaju javne prezentacije finalista pred članovima žirija prvog dana festivala KAKTUS, nakon čega žiri donosi konačnu odluku o dobitniku KAKTUS Talents Award.

Radovi u finalu, odnosno javne prezentacije, ocenjuju je na skali od 1 do 10 po unapred utvrđenim kriterijumima.

Dobitnik je rad koji osvoji najviše glasova članova žirija. Ukoliko dva rada imaju isti broj bodova, članovi Žirija pristupaju ponovnom glasanju sa DA ili NE.

VLASNIŠTVO RADA/IDEJE:

Takmičari, odnosno članovi tima, sa punom moralnom i materijalnom odgovornošću potpisuju da su 100% vlasnici ideja i kreativnih rešenja koje su predali u okviru takmičenja.

Radovi ne smeju da sadrže elemente, sadržaje i materijale trećih strana, niti na bilo koji način da krše profesionalne, etičke norme, kao ni zakone Republike Srbije. Organizator takmičenja može da traži dokaz o vlasništva ideje u bilo kom trenutku.

Organizator, kao ni kompanija partner tamičenja, ne snose bilo kakvu krivičnu ili materijalu odgovornost u slučaju kršenja ovog pravila od strane takmičara. Organizatori i kompanija partner oslobođeni su bilo kakve odgovornosti, štete ili povrede autorskih i srodnih prava.

Učešćem u ovom takmičenju, učesnici su saglasni da se pridržavaju navedenih uslova i konačnih odluka Žirija.

Organizator zadržava pravo da koristi i objavljuje učesnike i njihova imena online, u štampi ili na bilo koji drugi način, a u vezi sa ovim takmičenjem. Svi radovi mogu biti javno objavljeni od strane organizatora. Prihvatanje navedenih uslova predstavlja dozvolu za organizatora da koristi imena i materijale za edukativne i promotivne svrhe bez dodatne naknade.

Takmičari su upoznati da ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani organizaciji na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore. Organizacija ima mogućnost da nakon takmičenja ideje realizuje i koristi u kampanji za sopstvenu promociju, samostalno ili u saradnji sa agencijom iz koje dolazi pobednički tim.

ROKOVI:

25.10. krajni rok za prijavljivanje timova na sajtu www.kaktus.rs
04.11. početak takmičenja i briefiranju (online)
06.11. krajni rok za predaju takmičarskih radova (do ponoći)
08. – 17.11. prvi krug žiriranja (online)
20.11. objava spiska finalista na zvaničnom sajtu www.kaktus.rs
26.11. drugi krug žiriranja i prezentacije finalista pred članovima žirija na festivalu KAKTUS
27.11. proglašenje pobednika i dodela nagrada KAKTUS Talents Award

NAGRADA:

Organizator će pobedničkom timu obezbediti:

  • – Novčanu nagradu u iznosu od bruto 1.000 evra;
  • – KAKTUS Talents Award statuu, koja će dobitnicima biti uručena na glavnoj dodeli nagrada KAKTUS 2024;
  • – Besplatne kotizacije za oba dana festivala KAKTUS 2024;
  • – Medijsku promociju kroz sve kanale Marketing mreže;
  • – ADBOOKA publikaciju (šest izdanja).

Drugoplasirani tim osvaja:

  • – Besplatne kotizacije za oba dana festivala KAKTUS 2024;
  • – ADBOOKA publikaciju (šest izdanja).

NADOKNADA:

Učešće na takmičenju za mlade talente potpuno je besplatno.

Za više informacija ili pitanja, molimo vas da nas kontaktirate na: ivana@marketingmreza.rs

Vidi još

ŽIRI

Dijana Vučković

Digital Communications and Media Manager, Forma Ideale

Svetlana Jovanović Mitić

Marketing menadžer za Srbiju i Severnu Makedoniju, dm drogerie markt

Vera Vuković

Direktor marketinga, British Motors za Srbiju i Crnu Goru

Tanja Bogojević

Brand Manager, Imlek

Nataša Pavlović

CMO, Mercator-S

Minja Jugović Janjić

Direktor sektora za marketing i komunikacije, SBB

Marko Marjanović

Digital & Creative Head, Ovation BBDO

Kristina Jovanović

Associate Creative Director, Leo Burnett

Jelena Tucaković

Menadžer za digital medije i PR, NIS

Jelena Poduška

Marketing Manager - savory group of brands, Atlantic Grupa

Jelena Ovuka

Digital Retention & Advocacy Manager, Japan Tobacco International (JTI)

Ivana Bogdanović

Direktorka službe za marketing i korporativne komunikacije, Addiko banka Srbija

Dušan Stojaković

Direktor održivog razvoja za region Zapadnog Balkana, Hemofarm

Damir Duraki

Marketing Manager - Digital Marketing and Brand PR, Bambi

Arsenije Ivanović

Head of Social Media, Shoppster Srbija i Slovenija

Nikola Riznić

CEO, DExpress

Nataša Pavlović

Chief Marketing Officer, Mercator-S

Predrag Petrović

Head of Business Development and Marketing, Belodore / DP Lux Group

Miroslav Miljenović

Creative Director, SIVO

Milica Šljivančanin

Marketing Manager, Henkel Consumer Brands

Milan Perić

Marketing and Communications Director, Carlsberg Srbija

Marija Arsić

Digital Manager, Delta Holding

Luka Đukanović

Marketing Manager, Atlantic Grupa

Ivan Westerveen

Co-Founder & Creative Director, Creative Disorder Studio

Dunja Dejanović

Marketing Manager SEE, Visa

Dijana Vučković

Digital Communications Manager, Forma Ideale

Darko Soković

Managing Partner, Strategy & Development, Propulsion

Bojana Savić

PR & Digital Manager, MPC Properties

Aleksandra Stevović

Media & Connections Planning Manager SEE and Baltics, PepsiCo

Aleksandra Kosanović Strižak

Direktorka marketinga i komunikacija, Erste banka Srbija

Anđela Jovanović

Udruženje PROSTOR

Jelena Doderović

Marketing Director, Mercator-CG (Crna Gora)

Sara Grepo

Social Media Team Leader, Bruketa&Žinić&Grey (Hrvatska)

Drago Mlakar

Regional Creative Director, Futura DDB (Hrvatska)

Mirka Modrinić

Creative Director, Via Media (BiH)

Tomislav Rašković

TikTok Strategist, Degordian (Hrvatska)

Elena Božinova

Head of Creative & Design, Idea+Communications (Severna Makedonija)

Robert Škunca

Managing Director SEE, Grayling (Hrvatska)

Jurica Ćorluka

Head of Creative, Señor (Hrvatska)

Oliver Noveski

Partner & Media Director, Brand Union (Severna Makedonija)

Luka Mavretić

Creative Director, Imago Ogilvy (Hrvatska)

Eva Gradišnik

Creative Director, SHIFT Agency (Slovenija)

Uroš Svenšek

Head of Digital, Agencija 101 (Slovenija)

Simona Mladenović

Head Of Advertising, NLB Group (Slovenija)

Stella Bogovac

Creative Director, I TO NIJE SVE! (Hrvatska)

Tibor Trupec

Creative Director, Kontra Agency (Hrvatska)

Filip Đorović

Marketing Director, Shoppster Srbija & Slovenija

Vladimir Mitrović

Creative Director, Ovation BBDO

Nikoleta Pavlović

Head of Social Media, DRV

Đorđe Đukanović

Creative Director, Havas Adriatic

Una Zabunov

Šef Službe za digitalne marketing komunikacije, Telekom Srbija

Dušica Matijašević

Director of Advertising and Strategy, Executive Group

Aleksandra Milačić Jelača

Marketing Director, The Fun&Fit Company

Marija Kojčić

Head of PR, Lidl Srbija

Zorana Ćirica

Digital Associate Creative Director, Fullhouse Ogilvy

Vladimir Simić

Creative Director, McCann Beograd

Arsenije Krnjajski

Creative Director, Why Not Agency

Marko Anđelković

Digital Team Leader, SmartPoint Adria

Nevena Balšić

Creative Director, Leo Burnett

Jovana Petrović

Head of Media, L'Oréal Adria-Balkan

Miodrag Marinković

Brand Development Director Adriatics, Frikom

Aleksandar Živanić

Creative Director, Aquarius (BiH)

Anja Omerza Devčić

Head of Social, BBDO Zagreb (Hrvatska)

Bojana Savić

PR & Digital Manager, MPC Properties

Branka Letica

Executive Division Director for Marketing and Communications, NLB Komercijalna banka

Daliborka Rosić

Marketing Director, Dr. Oetker

Dijana Dretar

Creative Director, 404 (Hrvatska)

Divna Peškir

Senior Copywriter, Executive Group

Gal Erbežnik

Executive Creative Director, AV Studio (Slovenija)

Goran Radinović

Creative & Art Director, Aritmija (Slovenija)

Hrvoje Škurla

Creative Director, PINK MOON (Hrvatska)

Ivana Lovrić

Social Media & PR Team Lead, Degordian (Hrvatska)

Jelena Ćorsović

Head of Digital, Kreativa an element of Alkemy

Jovana Bradaš

Associate Creative Director, McCann Beograd

Julija Somrak

Creative Director, DROM Agency (Slovenija)

Katarina Todosijević

Marketing and PR Director, New Moment New Ideas Company

Lucija Potočnik

Strategic Planning & Creative Director, Studio Sonda (Hrvatska)

Maro Pitarević

Creative Director, Real Grupa (Hrvatska)

Radoš Vuković

Art Director, Evoke Marketing Agency

Stefan Plavšić

Digital Communications Director, Olaf&McAteer

Vanja Samardžija

Associate Creative Director, Saatchi&Saatchi Belgrade

Andreja Nježić

Co-Founder & Creative Director, Creative Disorder Studio

Eva Gjörek

Creative Director, Agencija 101 (Slovenija)

Ivana Ankić

Marketing Director, Coca-Cola HBC

Jan Omahen

Creative Director, Luna\TBWA (Slovenija)

Jovana Rađen

Associate Creative Director, Fullhouse Ogilvy

Jure Tovrljan

Creative Director, Pristop (Slovenija)

Marin Ostojić

Creative Director, ZOO (Hrvatska)

Martina Petrović

Director of Marketing & Corporate Communications & ESG, A1 Srbija

Milan Stojanov

Creative Director, Publicis Group (Severna Makedonija)

Milena Kvapil

Creative Director, Ivan Aran Studio

Milica Šljivančanin

Marketing Manager, Henkel Consumer Brands

Nina Tanhofer

Head of Digital Strategy and Innovation, herman&partnerji (Slovenija)

Svetlana Kunčer

Head of Integrated Communications Sector, Direct Media United Solutions (Crna Gora)

Vanja Činić

Creative Director, Bruketa&Žinić&Grey (Hrvatska)

Vanja Luetić

Creative Director, McCann Zagreb (Hrvatska)

Vladimir Mitrović

Creative Director, Ovation BBDO

Vlatko Mladenović

Creative Director, Polet Group

Žare Kerin

Creative Director, Futura DDB (Slovenija)

Milica Jelenić

Head of Customer Experience and Marketing, Generali osiguranje

Vladimir Zarić

Chief Marketing Officer, Ananas E-Commerce

Dušica Matijašević

Director of Advertising and Strategy, Executive Group

Una Zabunov

Šef Službe za digitalne marketing komunikacije, Telekom Srbija

Đorđe Đukanović

Creative Director, Havas Adriatic

Nikoleta Pavlović

Head of Social Media, DRV

Vladimir Mitrović

Creative Director, Ovation BBDO

Filip Đorović

Marketing Director, Shoppster Srbija & Slovenija

Milosav Marinković

Glavni i odgovorni urednik, Lice Ulice

Jovan Bugarčić

Marketing Director, Imlek

Stefan Despotović

Head of Public Relations Center, NIS

Zorana Antić

Marketing Director, Bambi

Vladimir Latinović

Marketing Manager, Atlantic Štark

Danka Trbojević

Managing Director, Drive Agency

Aleksandar Ružesković

Marketing Director, Forma Ideale

Velibor Mudrić

Regional Brand Manager, Frikom

Đorđe Jovanović

Marketing Director, Xiaomi Balkan

Maja Grbović

Head of Media & Digital Transformation Lead, Mercator-S

Darko Burčul

Chief Marketing & PR, Infostud 3

Đorđe Janković

Managing Partner & Creative Director, Friday

Marija Lončar

Creative Director, DNA Communications

Vladimir Ćosić

Creative Director, Represent Communications

Jelena Brajović Dobrijević

Deputy Managing Director, SIVO

Minja Jugović Janjić

Marketing & Communications Director, SBB

Vladimir Ristevski

Partner & Creative Director, Piksel LTD (Severna Makedonija)

Vanja Činić

Creative Director, Bruketa&Žinić&Grey (Hrvatska)

Tomaž Apohal

Creative Director, Yootree (Slovenija)

Stipe Bačić

Account Director, Šanavala Concept Store (Hrvatska)

Milena Jakovljević

Strategy Director, DROM Agency (Slovenija)

Miha Bevc

Partner & Creative Director, Herman&Partnerji (Slovenija)

Medeja Kraševec

Creative Director, Luna\TBWA (Slovenija)

Marina Burazer

Group Marketing Director, Fortenova Grupa (Hrvatska)

Marina Bolanča

Managing Director, Abeceda komunikacije (Hrvatska)

Maja Naumovska Saveska

Head of Corporate & Marketing Communications, Halkbank Skopje (Severna Makedonija)

Ksenija Planić

Creative Director, Bild Studio (Crna Gora)

Krešimir Katić

Head of Marketing, Market Research & Customer Experience, Zagrebačka banka (Hrvatska)

Iva Kaligarić

Managing Director, Señor (Hrvatska)

Danilo Kalezić

Senior PR, Communications & Events Manager, Porto Montenegro (Crna Gora)

Barbara Filipčić

Marketing Manager, IKEA SEE (Hrvatska)

Vladimir Mitrović

Creative Director, Ovation BBDO

Vladimir Aranđelović

Digital Director, Direct Media United Solutions

Vanja Vagić

Corporate Affairs Manager UBBAI Region, MARS

Sanja Gajić

Digital Account Director, Fullhouse Ogilvy

Sanja Bušić

Marketing Lead South Central Europe and Baltics, PepsiCo

Nikola Vuković

Managing Partner, Evoke Group

Nataša Pavlović

Chief Marketing Officer, Mercator-S

Milan Perić

Marketing & Communications Director, Carlsberg Srbija

Kristina Jovanović

Senior Art Director, McCann Beograd

Katarina Šibalić

Marketing Director, Strauss Adriatic

Ivo Matejin

Partner & Creative Director, Propulsion

Ivana Kozličić

RRP Marketing Communication Manager SEE, Philip Morris International

Ivan Radojević

Client Service Director, Real Grupa RGS

Bojana Nenadović

Marketing Director, Coca-Cola HBC

Bojan Brukner

Creative Director, Leo Burnett Beograd