Ideje ne počinju kao kompleksne stvari. Naprotiv, svaka se „rađa“ vrlo jednostavno. Dovoljan je samo mali podsticaj: asocijacija, priča, simbol, sećanje… Bilo šta što je moguće promisliti, obraditi, izokrenuti i razviti u nešto koherentno, nešto što je istovremeno i jako lično, ali i izrazito opšte. Nešto što može da komunicira sa svetom, što će svako da prepozna kao „svoje“ bez obzira na godine, pol, obrazovanje, nacionalnu ili bilo koju drugu pripadnost.
Kaktus živi u jako teškim i neprijatnim uslovima: oko njega su samo pesak, vrućina i pomalo korova. Ali ako ima samo malo vode, ako ima taj osnovni podstrek, on se razvija, raste i živi. Iz tog razloga odabrali smo kaktus kao simbol festivala, jer želimo da negujemo IDEJE KOJE OPSTAJU.
Peti po redu, jubilarni, Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, pod sloganom „MAKE ROOM FOR A NEW BLOOM“, biće održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre. Ove godine akcenat festivala je na talentima, ali i inovacijama, jer drugačiji pristup u advertising industriji otvara nove uglove i rađa nove ideje.
Festival će i ove godine slaviti samo one kampanje i projekte koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama.
BLOOM STAGE (BelEtage Hall) |
|
09.30 – 10.00 | Zvanična registracija startapa |
10.00 – 11.00 | Program edukacije i mentorstva za startape Essentials of People – Centered Marketing Culture Approaching the right audience & market your product Marketing – moćan tool za uspeh startapa Komunikacija sa investitorima – gde nastaju greške Od dve osobe do 200 ljudi – šta smo naučili? LeadGeneration za startapove – strategije koje daju rezultate i greške koje se najčešće prave |
11.00 – 11.15 | Doncafe pauza za kafu i networking |
11.15 – 11.45 | Keynote presentation: Đorđe Vuksanović, Direktor za razvoj proizvoda i upravljanje korisničkim iskustvom, Vip Mobile |
11.45 – 12.30 | Keynote workshop: Patrick Bosteels, Co-Founder, Stage-Co (Turska) |
CACTUS STAGE (Main Hall) |
|
11.00 – 12.00 | Zvanična registracija učesnika festivala |
12.00 – 12.45 | Q&A uz koktel dobrodošlice: Content creator vs. Influencer – what comes first? Učesnici: Moderator: |
12.45 – 13.00 | Zvanično otvaranje festivala |
13.00 – 13.30 | Opening Keynote Presentation: Listen, Smile, Agree, and Then Do Whatever the F*ck You Were Gonna Do Anyway JEAN ZAMPROGNO, Creative Director, DAVID The Agency Miami (USA) |
13.30 – 14.00 | Focus on: Making Age a Non-Issue REGAN WARNER, Creative Director, McCann London (UK) |
14.00 – 14.15 | Doncafe pauza za kafu i networking |
14.15 – 14.45 | Keynote Presentation: Tomorrow starts today. Are we ready? SKAISTE SRUOGAITE, Corporate Affairs Director Baltics, Balkans and Adriatic, MARS |
14.45 – 15.15 | Think Tank: Doing Good With Data MIHAI GONGU, Executive Creative Director Southeast Europe, Cheil Worldwide (RO) |
15.15 – 15.45 | Case Study: How to make a digital media house for a world-famous sports club? |
15.45 – 16.00 | Doncafe pauza za kafu i networking |
16.00 – 16.45 | Creative Talks: Breaking the sylos: agencies, tehnology and startups Moderator: |
16.45 – 18.00 | Prezentacije finalista #MarTechChallenge 2019 i dodela nagrada za najbolji regionalni startap |
11.30 – 12.30 | Okupljanje učesnika |
BLOOM STAGE (BelEtage Hall) |
|
12.30 – 13.30 | Workshop: Future Skills for Today’s Talents |
CACTUS STAGE (Main Hall) |
|
13.30 – 13.45 | Doncafe pauza za kafu i networking |
13.45 – 14.15 | Keynote Presentation: Power of Priceless – Brand Identity Evolution IOANNA MINGOU, Director in Consumer Marketing, Mastercard Europe |
14.15 – 14.45 | Think Tank: Make the Most of Your Limits as a Creative + as a Client |
14.45 – 15.00 | Doncafe pauza za kafu i networking |
15.00 – 15.30 | Creative Talks: Execution is King. How I Stopped Worrying About Ideas? Učesnici: Moderator: |
15.30 – 16.00 | Exploring the Future of Advertising. A Call for Agencies and Clients: Take a Seat and Make Yourself Uncomfortable EMANUELE NENNA, Co-founder and CEO, The Big Now (Italy) |
16.00 – 16.15 | Doncafe pauza za kafu i networking |
16.15 – 17.00 | Debata: Business, Brands and Agencies – What’s Next? Učesnici: Moderator: |
17.00 – 17.30 | Closing Keyote Presentation: Don’t Wait. Just Make it. |
17.30 – 18.30 | Koktel i promocija publikacije Adbooka: Advertising will Change the World! |
18.30 – 20.30 | Svečana dodela nagrada KAKTUS 2019 i KAKTUS Talents Award |
Jean Zamprogno, a.k.a Zampa, kreativni je direktor u DAVID The Agency Miami. Rođen je u Brazilu, a više od 10 godina radi u zemljama poput Brazila, Portugala, Argentine i SAD-a. Tokom karijere osvojio je brojne međunarodne nagrade, uključujući 23 nagrade na Cannes Lions festivalu, od toga 7 zlatnih lavova, kao i nagrade D&AD, One Show, Clios i 3 Grand Prix na festivalima El Ojo i Wave Festivals.
Međutim, ono što je najvažnije, on želi da nastavi da radi na kampanjama o kojima će ljudi pričati u barovima. On je jedan od onih momaka koji još uvek misle da mogu da promene svet kreativnošću i oglašavanjem.
Ove godine, Jean je kreirao čak tri veoma zapažene Super Bowl kampanje “Eat Like Andy” za Burger King; “Wind” za Budweiser i Food Porn za Devour.
U 2018. izabran je od strane Business Insidera za jednog od 35 zvezda u usponu koje menjaju advertising industriju (35 under 35). Ove godine dospeo je do prestižne AdWeek liste Creative 100, gde se našao među najuticajnijim kreativnim liderima godine.
Skaiste je stručnjak za komunikacije sa više od 20 godina iskustva u međunarodnim kompanijama, poput Procter&Gamble i Philip Morris. Godine 2001. bila je deo tima Ministarstva životne sredine Litvanije, a od 2002. prelazi u Ministarstvo finansija.
Od 2017. godine deo je MARS tima za korporativne komunikacije. U okviru kompanije MARS trenutno vodi korporative komunikacije za Baltik, Balkan i Adriatik region.
Ima veliko iskustvo u oblasti internih i eksternih komunikacija, kao i pozicioniranja i izgradnje brendova.
Eduardo je novi Chief Creative Officer u agenciji Publicis Spain. Zajedno sa svojim timom, ponosno potpisuje neke od najnagrađivanijih globalnih kampanja, poput „IKEA Real Life Series“, „Boost Your Voice“, UNICEF „Unfairy Tales“, Airbnb „Birdhouses“, Hellmann „Recipe Receipt“ i Burger King „Whopper Face“.
Osvojio je preko 40 Lavova, uključujući tri Grand Prix i Titanium Lion u Kanu. U Cannes Global Creativity Reportu, 2012. godine našao se na prvom, a 2017. na petom mestu najboljih kreativnih direktora na svetu.
U 23 godine dugoj karijeri, radio je za neke od najboljih svetskih agencija poput 180LA, Pereira O´Dell SF, Ogilvy Brasil, DM9DDB i druge.
Ioanna je stručnjak za marketing sa više od 15 godina iskustva u međunarodnim kompanijama.
Od 2008. godine deo je Mastercard marketing tima. U Mastercard Europe, ona trenutno nadgleda brend i advertising kampanje kao Director in Consumer Marketing na regionalnom i na nivou pojedinačnih tržišta.
Ima veliko iskustvo u oblasti advertajzinga i komunikacija, pozicioniranja, kao i tehnikama izgradnje brendova. Ioanna se specijalizovala za odnose s javnošću i korporativne komunikacije, consumer i merchant marketing.
Regan je Amerikanka i rođena je na isti dan kao i prošli predsednik SAD-a. Možete li da pogodite koji?
Ima preko 20 godina iskustva u struci. Karijeru je započela kao Art Director u Doner-u (Detroit, Michigan), zatim prelazi u McCann New York, a trenutno je kreativni direktor u McCann London (Beauty Team).
Regan je osvojila nagrade Clio, dva IPA zlata, Global Effie i nagradu Jay Chiat za L’Oreal True Match kampanju. Osvojila je i zlatnog i srebrnog lava u Kanu za kompaniju L’Oreal Paris.
Ona potpisuje kampanju The Non-Issue. U pitanju je print kampanja na 80 strana u magazinu Vogue u kome je sav sadržaj posvećen ženama starijim od 50 godina.
Regan je Momma Mentor za SheSays i članica ovogodišnjeg žirija Creative Circle Press, Outdoor & Radio Gold Jury. Njeno ime istaknuto je i u D&AD Annual and Communications Arts publikaciji. U slobodno vreme ona je joga social influenser na Instagramu sa 27K pratilaca.
Instagram: @reganwarner
Giorgio je Senior Director u Alkemy, međunarodnoj kompaniji za digitalne inovacije osnovanoj u Italiji 2012. godine, sa misijom da prati kupce brzim transformacijama koje donosi digitalna tehnologija.
Karijeru je započeo 2001. godine kao istraživač u sektoru digitalnih komunikacija kompanije Philips, a zatim kao softverski arhitekta za potrebe industrijske automatizacije u Tenarisu. Tri godine kasnije prelazi u oblast biznis i tržišnog konsaltinga i počinje da radi za kompaniju Between, koja je sada deo EY. Giorgio je radio na pionirskim projektima digitalne transformacije za najrelevantnije italijanske kompanije iz oblasti telekoma, medija i bankarskog sektora.
Pridružio se kompaniji Alkemy digital_enabler od osnivanja 2012. godine, doprinoseći pokretanju, razvoju, rastu i vođenju komunikacionih usluga i projekata, uvek tragajući za savršenim spojem kreativnosti, poslovanja i tehnologije.
Mihai se nedavno vratio u Bukurešt nakon nekoliko godina provedenih u Šangaju i Berlinu. Vodio je kreativni sektor švedske agencije TOMORROW u Šangaju, gde je radio na kampanjama za klijente kao što su Absolut Vodka, Ballantine’s, New Balance, AirAsia i Burberry. Tokom njegovog boravka u Šangaju, agencija TOMORROW osvojila je titulu Campaign Asia Boutique Agency of the Year.
Pre Kine, Mihai je bio kreativni direktor u Jung von Matt/Spree Berlin. Tokom njegovog boravka u Berlinu, ova nemačka agencija zabeležila je najnagrađivaniju godinu u svojoj istoriji. Mihai je bio i ECD u BBDO Bukurešt, gde je sa svojim timom ovoj agenciji doneo titulu Agency of Year na ADC i Effie festivalima, a on je proglašen najboljim regionalnim kreativnim direktorom u BBDO Europe. Godine 2009. prelazi u BBDO Berlin na poziciju Global Creative Director radeći za Allianz Worldwide. Kao predavač u Miami Ad School u Berlinu, bila mu je čast da vidi da su baš njegovi studenti osvojili svoje prve D&AD New Blood olovke.
Kaže da, sa svojim neustrašivim timom, voli da stvara sadržaj koji pomera granice i ruši barijere. Britanskoj Vladi dali su “bezobrazan” odgovor sa kampanjom koja se razvila preko noći i osvojila Grand Prix u oblasti PR-a na Eurobestu. Nakon toga, pokretali su kampanje koje se bore protiv post-Brexit ksenofobije i završili na CNN-u. Pretvorili su limenke u bilborde da bi se Instagram generacija ponovo zaljubila u najveći svetski brend. Uticali su da UEFA promeni mišljenje. Borili su se protiv nejednakih plata sa neobičnim muzičkim spotom koji je osvojio naslovnice širom Evrope.
Emanuele je rođen u Milanu 1973. godine. Od 1995. radi u oblasti komunikacija i advertisinga. Karijeru je započeo kao copywriter, da bi ubrzo postao CEO i partner u nekoliko međunarodnih agencija (Nurun, Tribal DDB, Rapp Collins). Godine 2008. sa još dva partnera pokrenuo je Now Available, prvu italijansku agenciju u oblasti neutral advertisinga, koja 2014. postaje The Big Now, sa kancelarijama u Milanu, Rimu i Akri, glavnom gradu Gane. Godine 2018. kreativna agencija The Big Now postala je deo Dentsu Aegis Group mreže.
Emanuele je trenutno predsednik UNA – Aziende della Comunicazione Unite, udruženja koje je nastalo iz nedavnog spajanja ASSOCOM i Unico, sa idejom da objedini struku u Italiji sa više od 200 članova. Nenna je takođe suosnivač IF! italijanskog festivala, međunarodnog advertising događaja posvećenog isključivo kreativnoj industriji. Od 2014. godine ovaj festival održava se u saradnji sa ADCI – Art Directors Club Italiano, i u partnerstvu sa Google-om.
Pored toga što je predavač na NABA IED and Politecnico, Emanuele je takođe autor knjige „Creative 4Cast. A new solution for the future of advertising“ (LID Publishing, London, 2013)
Karolina je studirala Liberal Art i sasvim je slučajno započela karijeru u industriji oglašavanja. Tokom svoje 11-godišnje karijere, pomogla je agenciji Ogilvy, a kasnije i Y&R da postanu najkreativnije i najnagrađivanije agencije u Mađarskoj nekoliko godina za redom. Pridružila se agenciji DDB Budapest 2017. godine i odgovorna je za kreativni rad dve najveće kompanije u zemlji – Deutsche Telekom i McDonald’s.
Njeni radovi nagrađeni su na brojnim svetskim festivalima poput Cannes Lions, The One Show, London International Awards, Eurobest, Art Director’s Club Global, New York Festivals, Epica, The Webbys, nekoliko Grand Prix nagrada na Golden Drum-u, a jedan od radova dospeo je i na naslovnicu uglednog advertising magazina AdWeek.
Karolina je bila članica žirija na svetskim festivalima poput Cannes Lions, Dubai Lynx, Clio, London International, ADC Global i Golden Drum. Ovogodišnji je dobitnik stipendije Berlin School of Creative Leadership’s Cannes Creative Leadership Programme.
Barbara je iskusan konsultant za javne poslove i strateške komunikacije sa više od 25 godina iskustva u javnom sektoru (Vlada Republike Slovenije), korporativnim poslovima u međunarodnoj korporaciji, menadžmentu kompanije za spoljno oglašavanje, kao i profesionalno udruženje (Slovenian Advertising Association). Takođe bila je izvršna direktorka međunarodnog festivala oglašavanja – Golden Drum, jednog od najvećih kreativnih festivala u Evropi.
Od 2016. godine vodi svoju konsultantsku butik agenciju – Aurora Borealis Consultancy.
Barbara je govornica na događajima i konferencijama u Sloveniji i inostranstvu, uglavnom u oblasti oglašavanja i komunikacija, sarađuje na istraživačkim projektima i piše članke za časopise. Mentorisanje budućih menadžera takođe jedna je od njenih strasti.
Barbara je sertifikovana za LEGO® SERIOUS PLAY® metodu.
KAKTUS je strukovna nagrada koja se dodeljuje kompanijama, institucijama i agencijama za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnji KAKTUS odlučuje stručni Žiri koji čine ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona.
KAKTUS je nagrada kojom strukovni portal Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.
Nagrade će biti dodeljene u okviru jubilarnog, petog po redu Festivala integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji se održava 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre.
Na konkursu za nagrade KAKTUS mogu da učestvuju sva pravna lica (kompanije, organizacije, produkcijske kuće, dizajn studiji, agencije itd.) koja su realizovala pojedinačne i integrisane komunikacijske kampanje na teritoriji Republike Srbije (izuzev u kategoriji – Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište). Za nagrade KAKTUS mogu da konkurišu samo oni radovi koji su u skladu sa Zakonom o oglašavanju Republike Srbije i koji ni na koji način ne krše bilo koji od kodeksa etičnosti.
Na konkurs mogu biti prijavljeni pojedinačni radovi (single-channel), kao i integrisane kampanje za čiju realizaciju je korišćeno minimum tri kanala/alata komunikacije (multi-channel – TV oglas, radio oglas, PR, print oglas, BTL, event, direktni marketing, društvene mreže, mobilne aplikacije itd).
Adaptirane međunarodne kampanje biće diskvalifikovane u svim kategorijama, izuzev ukoliko su prijavljene u kategoriji Adaptirana međunarodna integrisana kampanja.
Prijave se moraju odnositi na kampanje koje su realizovane u periodu od 1. avgusta 2018. do 1. avgusta 2019. godine. Za višegodišnje projekte potrebno je prikazati celokupni projekat, sa posebnim osvrtom na realizaciju i efekte u naznačenom periodu.
Rok za dostavljanje radova je 20. septembar 2019. godine.
Radovi se prijavljuju isključivo elektronski, putem prijavnog formulara koji se nalazi na sajtu www.kaktus.rs.
Prijave moraju da sadrže:
U kategoriji Pojedinačni radovi – Execution obavezni elementi su:
Prijava sadrži isključivo jedan dokument – video, case board ili prezentaciju – u kome su prikazani svi gore navedeni elementi. Dodatni materijali neće biti ocenjivani od strane stručnog Žirija.
Zbog neutralnosti ocenjivanja, u prijavi (video, case board ili prezentacija) nije dozvoljeno navođenje naziva agencije, koja prijavljuje projekat, niti nazivi agencija partnera koji su radili na projektu. Naziv agencije i partnera navodi se isključivo i jedino u formularu koji se popunjava prilikom prijave rada. U prijavi dozvoljeno je navođenje naziva kompanije/klijenta za koga je rađena kampanja.
Prijave mogu biti na srpskom ili/i engleskom jeziku.
Prijave moraju sadržati navedene obavezne elemente, a radovi biti u skladu sa svim relevantnim profesionalnim, etičkim i pravnim zahtevima.
Klijent, odnosno oglašivač mora biti obavešten o tome da će kampanja biti prijavljena za KAKTUS nagrade.
Pojedinačni radovi (single-channel) konkurišu u sledećim kategorijama:
Svi pojedinačni radovi prijavljeni u gore navedenim kategorijama moraju biti deo neke kampanje. Ghost projekti biće diskvalifikovani.
Integrisane kampanje konkurišu u sledećim kategorijama:
Glavne KAKTUS nagrade:
Jedan projekat može biti prijavljen u više kategorija. U tom slučaju, svaka prijava će se tretirati kao posebna i kao takva mora imati svoj popunjen formular i potvrdu o uplaćenoj kotizaciji.
Preporuka članova Žirija je da svaku prijavu prilagodite datoj kategoriji. Žiri će ocenjivati radove u kontekstu kategorije u kojoj su prijavljeni.
Ukoliko je na istoj kampanji radilo više agencija, svaka od njih može prijaviti projekat za nagradu, ali u videu, case boardu ili prezentaciji mora jasno istaći koji deo kampanje potpisuje, odnosno koji deo kampanje predstavlja autorsko delo agencije koja rad prijavljuje (naziv agencije navodi se isključivo u Prijavnom formularu).
Radovi koji su prijavljeni u više kategorija mogu osvojiti nagrade u maksimum dve kategorije i to u onima u kojima su ostvarili najveći broj bodova.
Ovim Pravilnikom veoma je precizno i jasno navedena procedura prijave radova, elementi koje prijava treba da sadrži, vremenski okviri i sl. Kršenje bilo koje odredbe ovog Pravilnika dovodi do diskvalifikacije prijavljenog rada, a svi troškovi prijave u tom slučaju se zadržavaju.
Podnosioci prijave koji su poslali neispravan rad biće obavešteni o tome na mejl, koji je naveden u prijavnom formularu, i imaće na raspolaganju 24 sata da isprave svoj rad i pošalju ga nazad organizatoru.
Žiri čine ugledni profesionalaci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Žiri čini ukupno 13 stručnjaka iz Srbije i 13 stručnjaka iz regiona.
Kandidate za članove Žirija iz Srbije i regiona predlaže i bira organizator Festivala. Članovi Žirija iz Srbije i regiona između sebe, tajnim glasanjem, biraju predsednike Žirija.
Spisak članova Žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 transparentno je objavljen na sajtu www.kaktus.rs
Žiriranje prijavljenih projekata odvija se tajno elektronskim putem, na unapred pripremljenoj platformi. Članovi Žirija iz Srbije i članovi Žirija iz regiona ocenjuju radove nezavisno. Pojedinačne ocene članova oba Žirija su tajna.
Organizator nema mogućnost da na bilo koji način utiče na glasanje članova Žirija, niti da predlaže ili diskvalifikuje prijavljene projekte. Odluku o tome koje kampanje će dobiti nagrade donose isključivo članovi Žirija iz Srbije i regiona.
Žiriranje se odvija u dva kruga:
U prvom, predselekcijskom krugu žiriranja, članovi Žirija pregledaju sve prijavljene radove i glasovima DA ili NE rade predselekciju prijava. Projekti koji su osvojili minimum 51% DA članova Žirija nastavljaju takmičenje u drugom krugu.
Nakon prvog kruga žiriranja, a najkasnije pre kraja drugog kruga glasanja, predsednici Žirija mogu da organizuju sastanak članova Žirija.
U drugom, selekcijskom krugu glasanja, Žiri ponovo pregleda radove koji su prošli prvi krug i ocenjuju ih na osnovu sledećih kriterijuma:
Zbir ocena po navedenim kriterijumima se sabira i deli sa tri, odnosno pet. Konačna ocena svakog finaliste je prosečna ocena izvedena iz prosečnih ocena svih članova Žirija koji su glasali u toj kategoriji.
Prema rang listi dobijenih bodova, pet najbolje ocenjenih radova u svakoj kategoriji postaju finalisti takmičenja. U finale ne može ući kampanja koja je imala prosečnu ocenu manju od 60 bodova.
Dobitnik u kategoriji je ona pojedinačna ili integrisana kampanja, koja je među finalistima u kategoriji osvojila najveći broj bodova, uz uslov da je prešla minimalni bodovni prag za pobednika od 78 bodova. Ukoliko dve kampanje imaju isti broj bodova, članovi Žirija pristupaju ponovnom glasanju sa DA ili NE.
Radovi isključivo iz kategorija Integrisane kampanje, koji su u drugom krugu žiriranja osvojili nagrade, ulaze u konkurenciju za Grand Prix. Titulu Integrisana kampanja godine – Grand Prix osvaja ona kampanja koja je imala najviše bodova članova Žirija. Ukoliko dve kampanje imaju isti broj bodova, nagradu dobija ona kampanja koja je po kriterijumu Opšti utisak o integrisanosti kampanje imala najveću prosečnu ocenu.
U kategoriji za Agenciju godine, boduju se isključivo kampanje agencije koje su ušle u finale i proglašane dobitnicima u svim ostalim kategorijama. Svaki finalista nosi 1 bod, a svaki dobitnik po 2 boda. Gran Prix donosi dodatna 3 boda.
Ukoliko dve ili više agencija imaju isti broj bodova, nagradu dobija ona agencija koja ima najviše dobitnika u svim ostalim kategorijama. Ukoliko i nakon pomenutog bodovanja dve ili više agencija imaju isti broj bodova, nagradu dobija ona agencija koja ima najviše dobitnika u kategorijama Integrisane kampanje.
U slučaju da je u kreiranju i realizaciji integrisane kampanje učestvovalo više agencija, svi bodovi biće dodeljeni isključivo agenciji koja je prijavila projekat na takmičenje i njoj će biti dodeljena nagrada.
U kategoriji Oglašivač godine, boduju se isključivo kampanje agencije koje su ušle u finale i proglašane dobitnicima u svim ostalim kategorijama, bez obzira da li je projekat prijavila jedna ili više agencija. Svaki finalista nosi 1 bod, a svaki dobitnik po 2 boda. Gran Prix donosi dodatna 3 boda.
Ukoliko dva ili više oglašivača imaju jednak broj bodova, nagradu dobija onaj oglašivač koji je imao više dobitnika u svim ostalim kategorijama. Ukoliko i nakon pomenutog bodovanja dva ili više oglašivača imaju isti broj bodova, nagradu dobija onaj oglašivač koji ima najviše dobitnika u kategorijama Integrisane kampanje.
Svaki član Žirija ocenjuje prijavljene takmičarske radove samostalno i suvereno, u skladu sa stručnim znanjem, ugledom i autoritetom. Ponavljanje glasanja dopušteno je po odluci predsednika Žirija, ukoliko postoje osnovane sumnje da je došlo do nepravilnosti ili nerazumevanja procesa glasanja za pojedine kategorije.
Član Žirija, odnosno agencija koju predstavlja, može da prijavljuje i kandiduje radove tokom trajanja njegovog mandata u Žiriju. U svim kategorijama, član Žirija ne ocenjuju sopstvene radove, radove tima, radove agencija iz iste grupacije ili agencije/a sa kojima sarađuje, kao ni rad sa kojim je na bilo koji način povezan, a što bi ga dovelo u sukob intresa.
Organizator festivala KAKTUS 2019 odrediće osobu koja će biti zadužena za sabiranje svih ocena dobijenih tokom glasanja.
Pobednici u svakoj kategoriji ostaju u potpunosti tajni (čak i članovima Žirija) do samog neposrednog proglašenja na festivalu KAKTUS 2019, 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre.
Ukoliko se naknadno ustanovi da je nagrađeni projekat na bilo koji način prekršio pravila takmičenja, zakonske i etičke norme, nagrada će biti oduzeta, a informacija o tome biće prosleđena svim javnostima koje su bile obaveštene o dodeli nagrada.
Sve kampanje koje su osvojile nagrade biće javno objavljene nakon dodele nagrada na portalu Marketing mreža www.marketingmreza.rs i sajtu Festivala www.kaktus.rs.
Učestvovanjem u ovom takmičenju, učesnici su saglasni da se pridržavaju navedenih uslova i konačnih odluka Žirija. Organizator zadržava pravo da koristi i objavljuje učesnike i njihova imena online, u štampi ili na bilo koji drugi način, a u vezi sa ovim takmičenjem. Svi radovi prijavljeni na festival KAKTUS 2019 mogu biti javno objavljeni od strane organizatora. Prihvatanje navedenih uslova predstavlja dozvolu za organizatora da koristi imena i materijale za edukativne i promotivne svrhe bez dodatne naknade. Učešćem u ovom takmičenju učesnici oslobađaju organizatora bilo kakve odgovornosti, štete ili povrede autorskih ili srodnih prava.
Kotizacija po pojedinačnoj prijavi u svim kategorijama iznosi 8.500 dinara za prijave do 31.08.2019.
Za prijave posle 01.09.2019. kotizacija po pojedinačnoj prijavi u svim kategorijama iznosi 10.000 dinara.
Kotizacija se ne naplaćuje u kategorijama Grand Prix – Integrisana kampanja godine, Agencija godine i Oglašivač godine. Da bi rad ušao u selekciju, kotizacija mora biti uplaćena najkasnije na dan zatvaranja konkursa.
Za tri i više kotizacija odobren je popust od 10%.
Članovima UEPS, IAB Srbija, IAA Srbija, Srpske asocijacije menadžera, DSOJ i drugih strukovnih udruženja u Srbiji i regionu odobren je popust na kotizaciju u visini od 10%.
Prijave za festival otvorene su do 15. oktobra, a broj mesta je ograničen.
Za dodatne informacije molimo vas da pošaljete mejl na ivana@marketingmreza.rs