Peti po redu, jubilarni, festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019 održava se ove godine 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera&Theatre, pod sloganom „MAKE ROOM FOR A NEW BLOOM“. Ove godine akcenat festivala je na talentima, ali i inovacijama, jer drugačiji pristup u advertising industriji otvara nove uglove i rađa nove ideje.
Povodom jubilarnog izdanja, Marketing mreža otvara konkurs za zvaničnog blogera festivala KAKTUS 2019.
Konkurs je otvoren za sve zainteresovane blogere, vlogere, youtubere, influensere i tviteraše iz celog regiona, koji žele da, kroz tekstualni format, audio ili video zapise, prošire glas i pozitivne vibracije o festivalu KAKTUS 2019.
Zainteresovani blogeri treba da popune formular ispod, kao i da na društvenoj mreži Facebook, Twitter, Instagram ili LinkedIn objave tekst, audio ili video zapis, ilustraciju, fotografiju ili crtež na temu “MAKE ROOM FOR A NEW BLOOM” uz korišćenje zvaničnog hashtaga festivala #kaktus2019.
Konkurs je otvoren do 12. avgusta. Spisak odabranih zvaničnih blogera biće objavljen 16. avgusta na sajtu festivala KAKTUS 2019.
Od blogera se očekuje min. jedna objava pre festivala (do 15.10.), prisustvo i izveštavanje sa oba dana festivala i jedan post nakon događaja.
Benefiti koje nudimo blogerima su:
Radio voditeljka Radio Beograda 202, autorka emisije „Perspektiva 202“, doktorantkinja Filološkog fakulteta u Beogradu, stipendistkinja Instituta za digitalne komunikacije.
Bavim se aktivistkičkim radom i sarađujem sa raznim portalima i magazinima. Dodatne informacije, intervjui i podkasti emisija dostupni su na blogu.
Trener poslovnih veština, inženjerka, blogerka. Tokom protekle 3 godine balansirala je ulogu poslovnog trenera i konsultanta za korisničko iskustvo (9-17h) sa ulogom blogerke (17-23h) te je kreirala online sadržaj, ali i držala predavanja i radionice u zemljama regije. Od nedavno testira koncept lifestyle preduzetništva i znatiželjna je videti u kojim sve smerovima će se TeaTime tek razviti sada kada u njega ulaže sve svoje vreme.
Diplomirala na Filozofskom fakultetu u Nišu, na departmanu za novinarstvo. Zahvaljujući stipendijama programa za razmenu studenata, drugu godinu srednje škole pohađala je u Koloradu, a poslednju godinu fakulteta na Univerzitetu u Minesoti, u Mineapolisu, SAD.
Specijalista za komunikacije i digitalni marketing, bloger, večiti optimista. U slobodno vreme čita, piše, trči, smeje se i družim sa dragim ljudima.
Matt je kreativni direktor kompanije za razvoj softvera sa sedištem u Crnoj Gori. U kompaniji se bavi i brend strategijom, a takođe radi i kao konsultant za komunikacije i poruke za druge preduzetnike.
Uživa u pisanju o brendovima, kafi i životu na Balkanu.
Sadržaj koji postavlja na društvene mreže je veoma raznolik, kako kaže ponekad šizofren. Ali takav je njen životni ritam – dinamičan i svestran, ponekad dramatično dinamičan. Povremeno piše o putovanjima i sportu, povremeno o formalnoj, a češće o neformalnoj edukaciji, o sportu, ambicijama, ljudskom razvoju i samopobeđivanju. Ima tu i raznih drugih tema.
Trenutno je u organizaciji sportskih takmičenja, ali je prevashodno čovek komunikacija. Diplomirala je novinarstvo na Fakultetu političkih nauka, radila je u medijima, kao PR festivala i deo organizacije konferencija o digitalnom marketingu, kao social i digital media manager.
Rođena u Zenici, gde danas radi i živi. Hana se, pred kraj prve decenije 2000. i ogromne ekspanzije blogerskih platformi u BiH, profilisala prvo kao sjajna blogerka koja je pisala pod pseudonimom, a potom je 2009. pokrenula blog Cyber-Bosanka pod svojim imenom. Od tada do danas, Cyber-Bosanka jedan je od najčitanijih blogova u BiH, a Hana je postala sinonim za uspešan rad na blogu. Na poziv američke ambasade, Hana je 2016. bila i na studijskom putovanju u Sjedinjenim Američkim Državama.
Pseudonim Cyber-Bosanka je postao sinonim za britke i objektivne tekstove i analize svega što joj se učini zanimljivim za naš svakodnevni napredak. U protekle dve godine dosta je vremena provela putujući i upoznavajući ljude i mesta u Bosni i Hercegovini, te pišući o njima. Posetila je 30 gradova u BiH i uradila 120 intervjua, te tako uradila puno na promociji ove zemlje i onog najboljeg u njoj. Osim Bosne i Hercegovine često se bavi temama sigurnosti na internetu, medijske pismenosti i online nasilja, jer smatra da je internet super stvar, ali ako ga koristimo sigurno i pametno. Posebno voli čitanje, životinje i prirodu.
Novinar po struci, PR po profesionalnom opredeljenju, bloger u slobodno vreme. Ima više od 10 godina iskustva u PR-u, a stekla ga je radeći u vodećim PR agencijama na našem tržištu. Kontinuirano uči, razvija svoje veštine, posećuje koferencije i širi mrežu profesionalnih kontakata.