Peti po redu, jubilarni, festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019 održava se ove godine pod sloganom „MAKE ROOM FOR A NEW BLOOM“. Ove godine akcenat festivala je na talentima, ali i inovacijama, jer drugačiji pristup u advertising industriji otvara nove uglove i rađa nove ideje.
Tim povodom, u okviru prvog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana inovacija, 29. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, Marketing mreža organizovaće programe mentorstva i edukacije za startupe iz regiona Jugoistočne Evrope (Srbija, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Grčka, Crna Gora, Severna Makedonija, Rumunija i Albanija).
Program će obuhvatiti startupe iz MarTech (marketing, oglašavanje, društvene mreže, komunikacije, IoT, sadržaj, analitika, podaci, mašinsko učesnje, AI…), Gaming i FinTech (blockchain) industrije, u svim fazama razvoja (Alpha, Beta, Growth).
Edukacija i mentorske sesije za startape obuhvatiće teme iz različitih oblasti biznisa, marketinga, komunikacija, digitala i medija, a koje će voditi priznati stručnjaci iz ovih oblasti iz Srbije, regiona i Evrope.
Edukacija i mentorske sesije za sve zainteresovane startape su besplatne. Prijave su otvorene do 20. oktobra.
Ukoliko ste zainteresovani da nam se pridružite, molimo Vas da popunite formular za prijavu.
Za više informacija ili pitanja, molimo Vas da nas kontaktirate na: ivana@marketingmreza.rs
Od ove godine, Marketing mreža pruža podršku startupima da pokrenu i prošire svoje poslovanje u Srbiji i svetu. Nastojaćemo da razmenjujemo ideje, formiramo preduzetničke zajednice, olakšavamo pristup mentorstvu i razvijamo programe za ubrzavanje rasta i privlačenje domaćih i stranih investicija.
We can MAKE ROOM FOR A NEW BLOOM!
Sa 16 godina odlučio sam da nikada neću raditi za šefa. Kratki filmovi bili su moja strast, ali fotografija je, naravno, bila pristupačnija. Vrlo brzo sam postao otac i život umetnika nije donosio hranu na sto, pa sam odlučio da započnem svoj prvi biznis. Započinjao sam mnoge poslove i učio biznis težim putem. Svi poslovi bili su mešavina kreativnosti i tehnologija.
Nakon 30 godina isplate plata i dolaska u Tursku, potpuno sam promenio način razmišljanja i poslovanja. Do tada sam radio u Belgiji, Francuskoj i Velikoj Britaniji, ali je za mene Turska bila potpuno drugačija priča iz više razloga. Počeo sam da delim znanje sa startapima i preduzetnicima, želeći da zajedno pokrenemo promene, unapredimo svet i kreiramo uspešne biznise.
Startapi, tehnologija, organizacija, obuka, mentoring i konsalting moje su ključne reči danas i srećan sam da u tome imam podršku moje žene i partnera, Neşen Yücel. Stage-Co.com, CoderDojoTurkiye.com, StageCoworking i hiGİ NGO rezultati su našeg zajedničnog rada.
Većina naših aktivnosti danas obuhvata organizovanje programa Bootcamps, Acceleration Programs, Startup Weekends, Hackathons, Ideathons i radionica u Turskoj, ali i u drugim zeljama. Za startapove i mentore organizujemo Startup Akademi, u okviru koje imamo radionice poput Lean Startup, Business Canvas, Design Thinking i mnogo toga drugog.
Kao neko ko je na izvoru inovacija u advertajzing industriji, Nenad u kolaboraciji sa inovativnim preduzetnicima vidi budućnost rasta oba sektora. Na poziciji Innovation Lead u DIRECT MEDIA United solutions, posvećen je upravo iznalaženju novih modela za unapređenje poslovanja agencija i komunikaciju brendova.
Sa jakim finansijskim background-om, iz sveta finansija, brojeva i tabela, prelazi u marketing koji je lako zavoleo radom u DIRECT MEDIA United Solutions, gde uspešno pronalazi efikasna i inovativna rešenja za komunikaciju brendova.
Smatra da je važno deliti znanje, jer napredak ne zavisi samo od toga koliko smo spremni sami da učimo, već i od toga koliko učimo druge. Nenadova supermoć je Excel, a u sklopu mentorskog programa smartEdu, do sada je obučio preko 2500 mladih ljudi.
Prepoznat po svojoj profesionalnosti, druželjubivosti i komunikacionim veštinama izabran je za člana board-a International Advertising Association, Young Professionals.
Dragana već 15 godina uspešno pliva u vodama marketinga, radeći za najveće IT kompanije na svetu. Tokom karijere imala je priliku da radi na projektima i kampanjama usmerenim ka klijentima koji dolaze iz različitih segmenata i industrija, uključujući velike domaće i strane kompanije, vladine institucije, mala i srednja preduća, partnerske kompanije i NGO sektor.
Takođe, oprobala se i u marketinškim aktivnostima usmerenim ka najširem segmentu korisnika IT usluga, gde je ispoljila svoj kreativni potencijal i „out of the box“ pristup marketingu. Trenutno u okviru kompanije Microsofta sprovodi marketing strategiju na teritoriji koja pokriva 24 zemlje Centralne i Istočne Evrope, pokušavajući da objedini marketinški pristup imajući u vidu specifičnosti tržišta, različite potrebe klijenata i kulturološke razlike. Interesantno i izazovno u isto vreme.
Kao direktor za razvoj proizvoda i upravljanje korisničkim iskustvom Đorđe je snažna spona kompanije Vip mobile sa lokalnim tržištem. Njegov zadatak je da identifikuje potrebe i na osnovu njih kreira superiorne proizvode upakovane u vrhunsko korisničko iskustvo. Neretko ga zovu i šaptač tržištu, jer osluškuje i predviđa promene koje mu služe kao putokaz za unapređenje i produžavanje životnog veka proizvoda.
NEO revolucija – tarife sa neograničenom komunikacijom prema svim mobilnim i fiksnim mrežama u Srbiji, koje su nedavno proširene sa 1GB u romingu u više od 40 zemalja sveta, IoT i VoLTE – telefoniranje preko brze 4G mreže, električni trotineti, go pro kamere i dronovi… Samo su deo čitavog eko sistema proizvoda razvijeni pod budnim okom Đorđevog tima, koji su uz jedinstveno korisničko iskustvo osigurali rekordan rast i izdvojili Vip na lokalnom tržištu.
Đorđe je dobitnik prestižnog AmChamps priznanja Američke privredne komore u Srbiji.
Branka je završila osnovne studije iz oblasti poslovne administracije i LLM Master studije iz oblasti prava u međunarodnom poslovanju. Ona je sekretar Odbora Kiparskog foruma za integritet (CIF) i pridruženi član Association of Certified Fraud Examiners (ACFE). Članica je ACAMS-a i koordinator treninga i događaja u okviru Cyprus Chapter of Business Network International (BNI), Nicosia.
Pored toga, Branka je konsultant i mentor za startape i mlade preduzetnike, a pruža i pravnu obuku kompanijama i organizacijama u različitim oblastima. Govornica je na brojnim događajima, kao i trener u EU Human Resources Development Agency.
Kreator je COD FISH© metode i ima veliko iskustvo u oblasti marketinga, društvenih medija i odnosa s javnošću. Branka organizuje i razne kreativne događaje, vodi brojne projekte kroz Meaningful Synergies i veruje da uspeh poslovanja leži u visokoj etici i integritetu.
Daniel je CEO i suosnivač agencije Degordian, strateški kreativne digitalne agencije sa sedištem u Zagrebu.
Osnovao je Degordian 2009. godine, kompaniju koja je porasla sa dve osobe na više od 200 zaposlenih za samo 10 godina. Danas, pored Hrvatske, Degordian posluje i u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Sloveniji.
Degordian je osvojio četiri nagrade za najboljeg poslodavca u Hrvatskoj. Zbog toga je zvanično najnagrađivanija hrvatska kompanija u toj kategoriji. Kompanija je, takođe, osvojila mnoge profesionalne nagrade i bila je uvrštena među 50 najbrže rastućih tehnoloških kompanija u centralnoj Evropi.
U 2014. godine, Daniel je sa partnerima pokrenuo Mediatoolkit – media monitoring tool. Do danas, oni prate više od 10M web izvora, uključujući male i velike web stranice, društvene medije itd.
Nekoliko godina kasnije, 2018. godine, pokrenuli su i Bornfight kao zaseban brend/kompaniju. Bornfight se fokusira na product development, custom software, web i mobilne aplikacije. Godine 2019, Bornfight je izabran kao agencija godine od strane Awwwards.
Tanja se bavi razvojem startapova i korporativnim inovacijama u okviru PwC Srbija i deo je globalnog PwC tima koji se bavi ovim temama. Ona je kao investicioni direktor u Campus Capital, venture capital fondu iz Velike Britanije, odlučivala o investicijama u startapove.
Doktorirala je na University of Sheffield, a od 2011. godine predaje na FEFA. U maju 2014. godine proglašena je za jednog od 100 lidera budućnosti celog sveta na simpozijumu Lidera sadašnjosti i lidera budućnosti u švajcarskom Sent Galenu.
Ona je bila Marie Curie Fellow na EU GREY projektu, kao i konsultant na nekoliko projekata Međunarodne finansijske korporacije (Svetska banka). Od septembra 2009. do decembra 2011. godine radila je u Kabinetu potpredsednika Vlade za evropske integracije kao mlađi savetnik za ekonomiju i finansije.
Nemanja operativno vodi agenciju fokusiranu na konverzije, marketing automatizaciju, lead generation i website personalizaciju i tim sa kojim je realizovao mnogobrojne kampanje, pionirske za naše tržište, ostvarujući fantastične rezultate. Jedan je od organizatora jedine napredne 100% online marketinške konferencije kod nas LeadCon i mentor na LeadCon akademiji.
U marketing dolazi iz aktivizma i rada sa mladima, nakon dobijanja nagrade MLADGRAD za rad sa mladima iz ranjivih grupa i povezivanje mladih i lokalne samouprave, i organizovanja najvećih kampova u zemlji sa preko 200 ljudi iz 18 zemalja. Počinje kao rookie u agenciji baziranoj u Torontu, i, koristeći prethodno stečeno iskustvo i nesebično deleći znanje, za 13 meseci unapređen je na mesto General Manager kompanije koja tada broji 15 zaposlenih. Nastavlja kao CMO u kanadskom startapu Sylidra Inc. Nakon toga dolazi na naše tržište kroz saradnju sa Ringier Axel Springer.
Specijalizovao se za konverzije, lead generation i marketing automatizaciju radeći sa više od 50 kompanija kao što su Zepter, Curaprox, SAOP, CRS Automotive, Jatheon, Iuvo Omega Limited, The Auto Station, Omnes Group i mnoge druge. Osnivač je IT zajednice u Pirotu i jedan od osnivača coworking prostora u gradu. Pokretač LinkedIn Local događaja u Novom Sadu i LinkedIn Local Online.
Nemanja je od nedavno i mentor za Srbiju u okviru FasterCapital, čije je sedište u Dubaiju.
Na Danu inovacija 29. oktobra, u okviru festivala KAKTUS 2019, biće održano finale MarTech Challenge 2019 takmičenja za startape u oblasti marketinga koje organizuje DIRECT MEDIA United Solutions u saradnji sa partnerima među kojima je i Marketing mreža. Svi startapi koji se budu prijavili za takmičenje imaju mogućnost učešća na mentorskim sesijama na Kaktus festivalu.